2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست

سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا است بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سارا باقری بازیگر جوان کشورمان است که در سریال افرا نقش مائده دختر عاشقی را بازی می کند که درگیر یک عشق آتشین شده است. 


سارا باقری از بازیگران شمالی تبار کشورمان است که تجربه بازی در سریال های زیادی را در شبکه استانی داشته است و از جمله سریال های دیده شده او میتوان به سریال ملکاوان و هیولا اشاره کرد.

مائده در سریال افرا

این بازیگر کشورمان در سریال افرا نقش مائده را ایفا می کند که دانشجو است و در مسیر زندگی با اتفاقی مواجه می شود که پیش از این تجربه آن را نداشته است و این موضوع با تغییراتی در زندگی او همراه است.
سارا باقری در نقش مائده در کنار روزبه حصاری سوپراستار کشورمان بازی می کند روزبه حصاری نقش مصطفی برادر او را برعهده دارد. مهدی سلطانی نیز نقش پدر او را بازی می کند. 

 


فیلم شناسی سارا باقری


فیلم سینمایی خون بها و سوگند از دیگر آثاری است که سارا باقری در آن به ایفای نقش پرداخته است.
هرچند سارا باقری قبل از قرار گرفتن در مقابل دوربین بهرنگ توفیقی در سریال افرا سابقه بازیگری داشت اما می توان گفت حضور او در سریال افرا بزرگترین اتفاق زندگی کاری اش بوده است. 

مائده در سریال افرا


سارا باقری در نقش مائده در سریال افرا


سریال افرا ساخته بهرنگ توفیقی است که یک درام عاشقانه با زیرساخت محیط زیستی را روایت می کند. مهدی سلطانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی، علیرضا آرا، روزبه حصاری، محمد صادقی، مهدی هاشمی، مینا وحید از جمله بازیگران آن هستند. 
سارا باقری در دلنوشته ای درباره نقش مائده نوشته است : مایٔده فروزش ، هم دلم میخواد خیلی زود رو جعبه جادویی ببینمت ، هم دلم نمیخواد این روزای ضبط كه دارم باهات زندگی میكنم زود تموم شه ، دوستت دارم .

 

سارا باقری در نقش مائده
زندگی خصوصی سارا باقری


سارا باقری یک دهه 80 است که 7 دی ماه به دنیا آمده است. او در آخرین تولدش که میان عوامل سریال افرا برگزار شده نوشته است : امسال آرزو كردم سالِ مهربونتری باشه برام.كه البته فكر میكنم هست.چون كنارِ كسایی بودم كه حضور كنارشون ، هرلحظه ، باعث فخر و مباهاته
.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.