2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست

هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست

بیوگرافی کامل هامون سیدی برادر هومن سیدی و بازیگر نقش عقیل در سریال افرا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -هامون سیدی  بازیگر جوان کشورمان است که در سریال افرا نقش عقیل را بازی می کند. 
هامون سیدی برای اولین بار در سریال افرا مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت هرچند سابقه بازیگری در چندین فیلم را دارد.
هامون سیدی متولد 5 اسفند 1360است. او برادر هومن سیدی(بازیگر و کارگردان) است. اولین کار سینمایی هامون سیدی در سال 1377 در فیلم «هدف سخت» به کارگردانی هوشنگ درویش‌پور بود. 

هامون سیدی برادر هومن سیدی


مهم‌ترین اثر هامون سیدی در سال 1396 فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی و نویسندگی برادرش هومن سیدی است و وی با بازی در این فیلم توانست در میان مخاطبان سینما شناخته شود. در این فیلم هنرمندان مطرحی مانند نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی و نازنین بیاتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


 هامون سیدی در سال 1397 در فیلم «طلا» به ایفای نقش پرداخت، این فیلم به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته است. در این فیلم دیگر بازیگرانی همچون هومن سیدی، نگار جواهریان، احترام برومند حضور داشته‌اند. او در «طلا» نقش برادر «منصور»(با بازی هومن سیدی) را بازی می‌کند و شباهت این دو برادر در این فیلم، بیش از پیش توجه تماشاگران را جلب کرد. 
فیلم سینمایی «دختران زمستان» برنده جایزه بهترین فیلم بلند در جشنواره بین‌المللی در سال 2019 در برزیل شد و جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره بین المللی لولئا سوئد را از آن خود کرد. از میان فیلم‌های کوتاهی که هامون سیدی در آن‌ها حضور داشته می‌توان «رفتن» ، «همه ما به جهنم می‌رویم» و «انبار» را نام برد.


 از کارهای او در عرصه تئاتر می‌توان به -نمایش «دسترس» -نمایش «پونز» -نمایش «دراماتورژ» -نمایش «نفرین قحطی زده‌گان» -نمایش «چه کسی شلیک کرد؟» -نمایش «بیست و پنج درصد» -مجموعه تئاتر «دیوار چهارم» -نمایش «دیر راهبان» -نمایش «آشپزخانه» -نمایش «فیشر آباد و دو داستان دیگر» -نمایش «قیقاج» اشاره کرد.

هامون سیدی در نقش عقیل در سریال افرا
زندگی خصوصی هامون سیدی


هامون سیدی یک سال از برادرش هومن سیدی کوچکتر است. او متولد سال 60 و هومن متولد سال 59 است. هامون به واسطه برادرش وارد عرصه بازیگری شده اما خودش رشد کرده و در این حرفه قد کشیده است. 
رابطه هامون سیدی با برادرش هومن رابطه ای بسیار گرم و صمیمی است. هامون سیدی در صفحه مجازی اش برای برادرش هومن نوشته است : برای بهترین رفیق، برای مهربان ترین و خوش قلب ترین برادر تو دنیا
خیلی خوشحالم كه تو رو به عنوان برادر بزرگم دارم، من هیچ وقت عشق و محبت های تو رو فراموش نمیكنم و از صمیم قلبم برای تو و خانواده ات از خداوند سلامتی و شادی میخوام.


هامون سیدی در صفحه مجازی اش از زندگی خصوصی اش چیزی ننوشته و به نظر می رسد از جمله بازیگرانی است که دوست دارد زندگی خصوصی و کاری اش از هم جدا باشند. هامون سیدی عکس هایی از نمایش هایی که بازی کرده و فیلم هایی که در آنها نقش آفرینی کرده منتشر کرده است. 
او قد و هیکلی درشت تر از برادرش دارد و به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به او دارد. هر دو برادر موهایی خرمایی و چشم هایی نسبتا روشن دارند. 

هامون سیدی در سریال افرا


هامون سیدی در نقش عقیل در سریال افرا


هامون سیدی در سریال افرا نقش عقیل را بر عهده دارد. سریال افرا ساخته بهرنگ توفیقی است و ستارگانی چون روزبه حصاری ، مهدی سلطانی و پژمان بازغی در آن بازی می کنند. سریال افرا روایت عاشقانه ای است که با توجه خاص به شغل محیط بانی ساخته شده است. 
سارا باقری ، آریا دلفانی ، محمد صادقی ، نسرین بابایی ، روزبه حصاری و پژمان بازغی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.