2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا کیست

آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا کیست

بیوگرافی کامل آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -آریا دلفانی بازیگر جوانی است که در سریال افرا در نقش مهران ظاهر شده است. 

 


آریا دلفانی متولد دهه هفتادی است او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما و بعد از آن  تلویزیون شد. 
آریا دلفانی قبل از این که فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی را تجربه کند سراغ فیلم کوتاه رفت  و در سال 97 در فیلم بایرن مونیخ به کارگردانی نگین امین زاده بازی کرد. در این فیلم شهریار، دوستانش را برای تماشای بازی فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا، به خانه اش دعوت کرده و قصد دارد غزاله را سورپرایز کند. اما او را به دلیلی پیدا نمیکند.

مهران در سریال افرا


آریا دلفانی رابطه بسیار نزدیکی با خواهرش دارد و با عکس‌هایی که از او منتشر کرده خواهرش را ستوده است. آریا دلفانی به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و بسیاری از نمایشنامه‌های مطرح دنیا را به زبان اصلی خوانده است. 

آریا دلفانی درباره خودش نوشته است : من ۱۷ فروردین ۷۱ متولد شدم.

خیلی زود فهمیدم که مسیرهای سخت و کارهای به ظاهر نشدنی برام جالبن و انگیزه بخش. و بین اون همه مسیر، یکیو انتخاب کردم که عین خودم باشه، برای من باشه. مثل یه قوچ.
این مسیر زندگی منه که ۲۹ ساله دارم توش قدم می‌زنم. با درد. با دستهای خالی. ولی بی ترس. از هر چیزی که سر راهم قرار گرفت، گذشتم. نه برای گذر به آینده، که برای سازش لحظه. بهای سنگینی هم براش پرداختم مثل همه‌ی کسانی که تلاش می‌کنن برای زندگی. ولی وقتی به مسیرم نگاه می‌کنم، به خودم میگم “ارزششو داشت”. و داره. می‌دونم زندگی ارزششو داره که امید داشته باشیم، زنده باشیم، کسی باشیم.

آریا دلفانی در سریال افرا


آریا دلفانی در نقش مهران در سریال افرا


از جزئیات نقش آریا دلفانی در سریال افرا چیز زیادی منتشر نشده است اما گفته می‌شود او یکی از اولین کسانی بود که به این سریال پیوسته و از نقش‌های اصلی را بازی می کند. 
سریال افرا عاشقانه ای است با بن مایه محیط زیستی که بهرنگ توفیقی آن را ساخته است. در سریال افرا سارا باقری ، محمد صادقی ، فهیمه مومنی ، روزبه حصاری ، پژمان بازغی و مهدی سلطانی بازی می کنند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.