2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا کیست

مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا کیست

بیوگرافی مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهرداد بخشی بازیگر جوان و موفق کشورمان است که در سریال افرا نقش علیرضا جوان محیط بان را بازی می کند. 


مهرداد بخشی متولد سال 62 است هرچند رشته تحصیلی او مرتبط نبوده است اما از نوجوانی به تئاتر علاقه داشته و در این رذشته فعالیت می کرده است. 


مهرداد بخشی بازی در تئاتر را با شرکت در کلاس های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گیلان آغاز کرد. او متولد رشت است و در آنجا بزرگ شده است. 
مهرداد بخشی در رشته مکانیک در دانشگاه تحصیل کرده اما علاقه مندی اش که بازیگری است را ادامه داده است. 
او فعالیتش در حوزه تئاتر را از سال 75 شروع کرده است. اما سال 93 وارد سینما شد. مهرداد بخشی  اولین بار سال 90 جلوی دوربین تلویزیون رفت و در سریال خانه ای روی تپه بازی کرد. 

علیرضا در سریال افرا

مهرداد بخشی سال 1393 در فیلم سکوت رعنا به کارگردانی بهزاد رفیعی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال خانه‌ای روی تپه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهرداد بخشی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا عباسی، اکبر پورپاک‌نیا، محمد نوری و یوسف علی‌جانور را تجربه کرد.

 

مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا
مهرداد بخشی در سریال افرا


مهرداد بخشی در سریال افرا نقش علیرضا را بازی می کند . علیرضا محیط بانی است که با همکارش مسعود ( روزبه حصاری) از منطقه ای حفاظت شده در گیلان مراقبت می کند و اختلاف نظرهایی بین این دو دوست هست. 
سریال افرا در ژانری درام ساخته شده و ماجرای زندگی خانواده ای را روایت می کند که زندگی آرامشان دچار پیچیدگی های زیادی می شود. سریال افرا با محوریت شغل محیط بانی یک درام عاشقانه است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.