2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال هم سایه : سر انجام عشق نورا و حافظ

سریال هم سایه : سر انجام عشق نورا و حافظ

عشق بین نورا و حافظ به کجا خواهد رسید ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال هم سایه درام عاشقانه ای است که به موضوع مهاجران افغانستانی در ایران می پردازد. مهاجرانی که تحت تاثیر جنگ در افغانستان و برخورد برخی شهروندان دچار سختی‌های مضاعف شده اند. 

 


حافظ ( امیراحمد قزوینی ) و نگار ( محیا دهقانی ) نامزد و پزشک هستند اما تفاوت شخصیتی بسیاری دارند و اختلاف نظر میان آنها از همین جا شروع می‌شود. 


حافظ شخصیتی فداکار دارد و تلاش می کند تعهد پزشکی‌اش را ادا کند اما عدم درک مقابل نامزدش شرایط را برای آنها سخت می کند. 
در این میان قتلی اتفاق می‌افتد  که زندگی حافظ را دگرگون کرده و او را در مسیری که دوست دارد قرار می دهد. 
او در این میان با نورا ( آزاده سیفی ) روبه رو می‌شود و هدف مشترک آنها را به یک عشق مشترک می‌رساند در حالیکه حافظ نامزد دارد و نامزدش دختر دایی ثروتمندش است. 


اما نکته اینجاست که آیا در طول داستان حافظ که پزشکی متعهد و با اخلاق است حاضر می‌شود نامزدش را به خاطر دختر دیگری رها کند؟
اگر خط داستانی سریال به این سمت برود شخصیت اخلاق مداری که از حافظ دیده‌ایم  غلط از اب در می‌آید و داستان ناتمام می ماند بنابراین باید منتظر شدت تضادهای بین حافظ و نگار و جدایی آنها بود. 

اما نکته مهم دیگر درگیری احتمالی نورا و حافظ خواهد بود چرا که حافظ طبق قسم پزشکی اش به مرد معین مرد مجورح که اتفاقا مدیر مدرسه نیز بوده است کمک نکرده است. بنابراین چالشی پیش روی حافظ خواهد بود که شاید حرفه پزشکی اش را هم زیر سوال ببرد. 

حالا باید دید هم مسیر شدن نورا و حافظ منجر به عشق آتیشین بین آنها خواهد شد ؟ واکنش نگار به این عشق چه خواهد بود. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/01/04
جالب که سایت شما این قضیه را درمورد حافظ بی اخلاقی می دانست اما درمورد سربال خسوف با مورد مشابه همچین نظری مداشا.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.