2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه

بیوگرافی کامل محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه

بیوگرافی کامل محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه را اینجا بخوانید

جامعه پویا - محیا دهقانی بازیگر جوانی که هرچند بازیگری را با سینما شروع کرد اما این روزها با سریال هایش بیشتر او را می شناسیم.
محیا دهقانی در سریال هم سایه ها که از شبکه 3 پخش می شود نقش نگار را بر عهده دارد. 
 محیا دهقانی متولد ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است. او یکی از بازیگران جوان کشورمان است که هربار جلوی دوربین می رود بسیار مورد توجه قرار می گیرد. 

 

محیا دهقانی  دانش آموخته رشته بازیگری و ادبیات نمایشی است و نخستین تجربه سینمایی خود را با یکی از کارگردانان مشهور ایرانی در سال های اخیر پشت سر بگذارد. او برای نخستین بار در فیلم ««شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار وارد سینما شد و  جلوی دوربین رفت. این بازیگر برای نخستین بار با سریال «قهر و آشتی» در قاب تلویزیون ظاهر شد و  در سریال «پایتخت۴» نیز در نقش «سوسن» حضور داشت.

محیا دهقانی در نمایی از سریال هم سایه

محیا دهقانی همچنین شانس حضور در فیلم سینمایی تحسین شده «ماجرای نیمروز» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» را داشت و  در این فیلم در نقش فریده ایفای نقش کرد.

 

یکی از افتخارات این بازیگر جوان، دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از نهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو برای بازی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی حسن آخوندپور است.

 


محیا دهقانی هرچند در تئاتر هم بسیار موفق بوده است اما مردم او را در بازی در فیلم ها و سریالها می شناسند. محیا دهقانی معروفترین حضورش در تلویزیون را با سریال پایتخت داشت که در آن سریال نقش سوسن خواهرزاده اوس موسی را بازی می کند. 

 

محیا دهقانی و امیراحمد قزوینی در سریال هم سایه

محیا دهقانی در هم بازی

 

محیا دهقانی در سریال هم بازی نقش دختری افغانستانی به نام روشنا را بازی می کند. او دوست صمیمی لیلا با بازی  دیبا زاهدی است. سریال هم بازی ملودرامی عاشقانه است که در نوروز 1400 پخش شد.

 


محیا دهقانی در سریال نجلا2


محیا دهقانی در سریال نجلا 2 نقش اصلی این سریال را بازی می کند. او در این سریال نقش نجلا دختر عراقی را بازی می کند که عبد دشتی ( حسام منظور) عاشق اوست. نقش نجلا را در فصل اول این سریال سارا رسول زاده برعهده داشت اما در فصل دوم به دلیل اینکه قصد دارد در یک سریال شبکه خانگی بازی کند این نقش را نپذیرفت. حالا محیا دهقانی به جای او نقش نجلا را بازی می کند. 

 


محیا دهقانی در سریال پایتخت


محیا دهقانی در سریال پایتخت نیز حضور داشت او در سریال پایتخت 4 نقش خواهرزاده اوس موسی را بازی می کرد و ارسطو عاشق او شده بود. 

 


محیا دهقانی در سریال هم سایه


محیا دهقانی در سریال هم سایه نیز بازی کرده است. او در این سریال نقش نگار نامزد حافظ (امیراحمد قزوینی) را بازی می کند. 
نگار دختردایی حافظ است و قرار است آنها با هم ازدواج کنند اما با مشکلاتی مواجه می شوند. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.