2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قهوه هسته خرما را از کجا بخریم؛ اصل و با کیفیت

قهوه هسته خرما را از کجا بخریم؛ اصل و با کیفیت

قهوه هسته خرما یک نوشیدنی با خواص بسیار زیاد است. خواص قهوه خرما از تقویت پوست و مو تا لاغری را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -قهوه هسته  خرما ، نوشیدنی است که از پودر حاصل از هسته خرما به دست می آید و یک نوشیدنی بسیار خوش طعم و مفید است اما سوال اینجا است که از کجا می توانیم آن را بخریم؟

 

خرید اینترنتی قهوه هسته خرما

اگر دنبال قهوه هسته خرما می گردید می توانید از فروشگاه با سلام کمک بگیرید. این فروشگاه با داشتن تمام مجوزهای قانونی ضمانت م دهد محصولی که می فروشد اصل است. همچنین چون غرفه های متعددی در آن وجود دارد طبیعتا فروشندگان نمی توانند قیمت ها را بالا ببرند و در واقع علاوه بر رقابت بر سر کیفیت رقابت در قیمت هم وجود دارد. ارسال به سراسر کشور که برای خیلی از غرفه ها رایگان است و همچنین تخفیف های دوره ای از دیگر ویژگی های این نوع خرید است. پس می توانید از طریق لینک زیر قهوه هسته خرما را تهیه کنید.

 

کلیک کنید: سفارش آنلاین قهوه هسته خرما

 

 

قهوه هسته خرما
فواید قهوه هسته خرما


قهوه هسته خرما بر روی 12 نوع بیماری تاثیر مثبت دارد و می‌ تواند روی روند پیشروی بیماری و یا توقف آن تاثیر بگذارد.
هسته خرما به صورت نوشیدنی استفاده می شود روی بیماری‌هایی چون دیابت ، درمان پروستات ، دفع سنگ کلیه و مثانه ، از بین بردن عفونت های کلیه و مثانه ، روماتیسم ، درد مفاصل ، افزایش شیردهی و کاهش ریزش مو تاثیر زیادی دارد. 
هسته خرما مقدار زیادی فیبر دارد که منجر به بهبود سیستم گوارشی و البته کاهش وزن می شود. 

 


خاصیت قهوه هسته خرما برای پوست و مو


قهوه هسته خرما بر روی کیفیت مو و پوست تاثیر زیادی می گذارد. این نوشیدنی حاوی انواع ویتامین ها و مواد مغذی مانند آهن ، روی ، منگنز ، ویتامین E ، A است که می تواند به طور موثر سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و همچنین آهن می تواند به بیماران کم خونی کمک کند. همچنین می تواند حساسیت‌های پوستی را کاهش دهد. 

 

 

قهوه هسته خرما برای لاغری


همانطور که گفته شد هسته خرما داری مقدار زیادی فیبر است و فیبر برای ساعت‌های طولانی می تواند احساس سیری در فرد ایجاد کند به همین دلیل باعث دریافت کمتر کالری می شود. از دیگر فواید قهوه خرما طبیعت گرم آن است. طبیعت گرم هسته خرما باعث می شود سوخت و ساز بدن تحریک شده و بیشتر انجام شود به این ترتیب شما می توانید مقدار بیشتری کالری بسوزانید و روند لاغری شما تسریع می شود. 

 

فواید قهوه هسته خرما
قهوه خرما آرامبخشی بدون کافئین


قهوه هسته خرما طعم قهوه معمولی را دارد با این تفاوت که کافئین ندارد و اگر از جمله کسانی هستید که به قهوه به خاطر کافئینش حساسیت دارید بنابراین می توانید از قهوه خرما استفاده کنید و با خیال راحت از فواید آن بهرمند شوید. 

 


خواص قهوه هسته خرما برای چشم


یکی از مهمترین خواص قهوه خرما زیباتر کردن چشم‌هاست. همانطور که گفته شد قهوه خرما روی رشد مو ، مژه و ابرو تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین باعث درخشان شدن چشم‌ها نیز می‌شود و به اصطلاح برق چشم را زیاد می کند چرا که دارای مقدار زیادی ویتامین E است که در تقویت چشم بسیار مهم است.  
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.