2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی کامل نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه

بیوگرافی کامل نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه

بیوگرافی کامل نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -نیلوفر کوخانی بازیگر جوانی است که با سریال خانه امن به شهرت رسید و حالا در سریال سرجوخه نقش رزیتا را بازی می کند. 


نیلوفر کوخانی پیش از خانه امن چند سریال بازی کرده است اما شهرت اصلی او در سریال خانه امن به دست آمد که نقش خواهر ثمین هدایت با بازی سیما تیرانداز را بر عهده داشت. نیلوفرکوخانی در این سریال نقش تابان را برعهده داشت و نقش مقابل او را سامان صفاری بازی کرده بود. 

حالا دومین همکاری سامان صفاری و نیلوفر کوخانی در سریال سرجوخه شکل گرفته است. این دو بازیگر در سریال خانه امن نقش دو جوان عاشق را بازی می کردند و حالا در سریال سرجوخه نیز همچنان نقش دو جوان عاشق را بازی می کنند. 

نیلوفر کوخانی متولد سال 1369، او بازیگری را از تئاتر شروع کرده و بعد وارد تلویزیون و سینما شد. 
نیلوفر کوخانی 2 شهریور ماه به دنیا آمده است و همه خصوصیات یک زن شهریوری را دارد. او تحصیلاتش تا مقطع فوق لیسانس رشته کارگردانی  است ، وی علاوه بر مدرک کاگردانی دوره های طراحی لباس و فشن دیزاین را هم در مجتمع فنی تهران گذرانده است .

 

 

 

نیلوفر کوخانی با اینکه سالها تلاش کرد وارد عرصه بازیگری شود اما شانس با او اینطور یار بود که ابتدا فعالیتش را از پشت صحنه شروع کند.او هرچند کلاس‌های بازیگری را هم گذراند اما ابتدا در پشت صحنه شروع به  کار کرد تا اینکه  درذ سریال ستایش دو به عنوان بازیگر مهمان نقشی کوتاه را اجرا کرد. 

 

 

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن 


نیلوفر کوخانی  سال 95 برای اولین‌بار به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرد و در کنار اینکار نقش‌های کوتاهی هم بازی کرد. تا اینکه اولین نقش نسبتا جدی در زندگی هنری خود را در سریال تاریکی شب و روشنایی روز بازی کرد. نقش آفرینی در این سریال بود که نظر کارگردانان را به او جلب کرد و اینطور شد که نیلوفر کوخانی توانست یکی از نقش‌های اصلی سریال خانه امن را بگیرد. 
سریال خانه امن سریالی جاسوسی امنیتی است که از تلاش داعش برای ناامن کردن ایران و ترور مردم پرد برداشته است. براساس آنچه درباره این سریال گفته شده است. این سریال براساس یک پرونده واقعی نوشته شده است. 
نیلوفر کوخانی در سریال خانه امن  نقش تابان خواهر  ثمین با بازی سیما تیرانداز را بازی می کند. ثمین هدایت یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال است. 


نیلوفر کوخانی در سریال هم بازی


نیلوفر کوخانی در سریال هم بازی نیز نقش آفرینی کرد. او در این سریال نقش آوا دختر یکی یکدانه آتیلا پسیانی را بازی می کرد که پسری عاشقش شده و قصد ازدواج با او را دارد در حالیکه خانواده پسر شخص دیگری را برای او در نظر گرفتند. 

 


نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا در سریال سرجوخه


نیلوفر کوخانی در سریال سرجوخه نیز نقش  رزیتا یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بازی کرده است. او در این سریال پارتنر سامان صفاری در نقش کیان است. سریال سرجوخه مانند سریال خانه امن سریالی امنیتی است و دومین همکاری نیلوفر کوخانی و احمد معظمی به عنوان کارگردان در این سریال است. 


 

زندگی خصوصی نیلوفر کوخانی


هرچند برخی سایت‌ها نوشته‌اند که او در سال 91 ازدواج کرده اما نیلوفر کوخانی در مصاحبه‌ای تصویری اعلام کرد که مجرد است و ازدواج نکرده‌است . صفحه اینستاگرام خانم کوخانی درباره بازی ها و فعالیت های هنری‌اش است . نیلوفر کوخانی در سریال قورباغه ساخته هومن سیدی نیز نقش آفرینی کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.