2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

فیلم دیدنی و جذاب مهشید جوادی از پشت صحنه بچه مهندس

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه توفیقی در سریال بچه مهندس فیلمی جذاب از پشت صحنه این سریال منتشر کرد

جامعه پویا -مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در فصل چهارم سریال بچه مهندس فیلمی اختصاصی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد. آنطور که از فیلم بر می آید باز هم داستان بچه مهندس به مساله امنیتی گره خورده است. توضیحات یکی از عوامل فیلم نشان می دهد برای گرفتن سکانس های این سریال یک فرودگاه اختصاصی اجرا شده و چند هواپیما نیز در آن است. 

 


فیلم برداری فصل چهارم سریال بچه مهندس به نیمه رسیده است و قرار است این سریال پرمخاطب در ماه رمضان پخش شود. سریال بچه مهندس در فصل قبل مخاطبان زیادی را از آن خود کرد. دو شخصیت اصلی این سریال که جواد جوادی و مرضیه توفیقی بودند در این فصل با هم ازدواج می کنند. 
در فصل قبل نقش جواد جوادی را روزبه حصاری بازی می کرد و نقش مرضیه توفیقی را مهشید جوادی بازی کرده است  برای فصل جدید بازیگر نقش جواد جوادی تغییر کرده و محمدرضا رهبری نقش جواد جوادی را بازی می کند. 

بیشتر بخوانید: ناگفته های محمدرضا رهبری از بازی روزبه حصاری بازیگران نقش جواد سریال بچه مهندس4


جواد جوادی پسری پرورشگاهی است که آرزوهای بزرگ دارد و به بخشی از این آرزوهایش هم می رسد او حالا عاشق دختر استادش شده و با او ازدواج می کند و وارد کادر امنیتی کشور می شود و با جاسوسان و مهاجمان درگیر می شود. 
مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه توفیقی فیلمی از پشت صحنه این سریال در یک فرودگاه اختصاصی را منتشر کرده است. اینجا را ببینید

 

دیدگاه‌ها
رقیه 1400/10/19
سلام خدمت آقای رهبری و خانم جوادی 🌹 همگی شما به خصوص خانم جوادی و اقای رهبری عزیز بسیار بی نظیر بازی کردند 😍 امیدوارم فصل پنج رو هم با بازیگری خودتان بسازید انشالله در صحت و سلامتی زندگی کنید💖 خدانگهدار
رقیه 1400/10/19
بی نظیر بود خیلی عالی ❤
نازیلا کوراوند 1400/09/16
خسته نباشید دلاورا عالی🥰🥰♥️♥️👌👌👏👏👏
ناشناس 1400/06/30
آقای ‌حصاری‌خوب‌بازی‌کر‌دند‌‌وخانم‌جوادی‌من‌‌طر‌فدار‌هر‌دو‌شون‌هستم‌👍👍👍💞💞💓💞👍
پینار 1400/03/23
واقعا عالی بازی کردن همه ی عوامل بچه مهندس 4مخصوصا مهشید جون
😅 1400/02/21
خسته نباشی دلاور👌🏻😅
ناشناس 1400/02/16
و خانم مهشید جوادی هم خیلی خوب بازی کردند
ناشناس 1400/02/16
سلام من واقعن بچه مهندس۴ رو دوست دارم مخصوصا آقای رهبری خیلی خوب ایفای نقش کردند از آقای حصاری هم بهتر بود
مریم 1400/02/13
چرا به آقای رهبری بی احترامی میکنید چونکه آقای حصاری این نقش رو دوباره قبول نکرده آخه آقای رهبری چه گناهی کرده من ۱۹ قسمت این سریال رو تماشا کردم و به نظرم آقای رهبری خیلی خوب و عالی بازی میکنند و مطمئنم که به دل همتون نشسته و نمیگید فقط میگید با خاطر خانم جوادی درسته خانم جوادی و ..زحمت کشیدند ولی سریال به آقای رهبری ربط داره کی آقای رهبری فوق العاده بازی میکنند و از پس نقشش بر اومد برای آقای رهبری عزیز ارزوی موفقیت و تندرستی میکنم آقای رهبری خیلی دوستت دارم ....از همه کسانی که در این سریال کمک کردند ازشون خیلی متشکرم که سریال عالی با بازیگران عالی و انتخابشان برای ماه رمضان بوده خیلی خیلی متشکرم و برایشان آرزوی موفقیت و تندرستی میکنم عزیزان همتون دوست دارم....به امید دیدار
مارال جمالی 1400/02/10
به نظر من اقای رهبری خیلی خوب نقش جواد رو ایفا میکنند و خانم مهشید جوادی هم که عالی هستند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.