2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
حمله تند بهاره رهنما به شقایق دهقان جاری سابقش

حمله تند بهاره رهنما به شقایق دهقان جاری سابقش

بهاره رهنما به اظهارات جاری سابقش واکنش نشان داد. به نظر می رسد درگیری بهاره رهنما با هنرمندانی که به اظهارات او واکنش نشان دادند وارد فاز تازه ای شده است

جامعه پویا -بهاره رهنما بازیگر و سلبریتی ایرانی که اظهاراتش در چند روز گذشته با واکنش روبه رو بود به شقایق دهقان جاری سابقش حمله کرد. 
بهاره رهنما در یک لایو اینستاگرامی گفته بود کسانی که نتوانستند بعد از 30 سال کار برای خود و اطرافیانشان زندگی راحتی درست کنند بی دست و پا هستند. این اظهارات با واکنش تند برخی از هنرمندان و البته مردم روبه رو شد. یکی از کسانی که در اینباره واکنش نشان داده بود جاری سابق بهاره رهنما یعنی شقایق دهقان بود. این دو حتی بعد از جدایی از همسرانشان رابطه خوبی با هم داشتند اما به نظر می رسد با اعتراض شقایق دهقان به اظهارات بهاره رهنما این رابطه دیگر حسنه نیست. بهاره رهنما در متنی که در زیر می آید تلویحا به شقایق دهقان اشاره کرده  و به اظهارات او واکنش نشان داده است. شقایق دهقان و بهاره رهنما زمانی که با پیمان و مهراب قاسم خانی ازدواج کرده بودند با هم جاری بودند اما حالا هر دو جدا شده اند. 

بهاره رهنما
در متنی که بهاره رهنما نوشته آمده است : 

من از جهان بی تفاوتی فکرها و حرف ها و صداها می آیم
‏و این جهان به لانه ی ماران مانند است
‏و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمی ست
‏که همچنان که تو را می بوسند
‏در ذهن خود طناب دار تو را می بافند...
‏فروغ فرخزاد
تقدیم به آشنایان قدیمی دیروز...
پی نوشت؛عادت به ناله کردن و غر زدن ندارم و نیز عجیب شکر گزارم که اتفاقات اخیر پرده های بسیاری را از جلو چشمانم کنار زد اما بخودم امشب مرخصی دادم از قوی بودن و دلم کمی درد دل خواست ،درد دل با مردمی که فقط خدا میداند چقدر همیشه در دل و ذهنم جای داشته و دارند!
حال من در شهر احساسم گم است
حال من عشق تمام مردمست


همونا که برا ازاده نامداری دل میسوزندن و یقه پاره میکردن و سز خاکش شعر میخوندن و بیانیه میدادن، همون حتی خشونت و بدترش رو دارن اینجا خالی میکنن!حال مرحوم ازاده رو حالا میفهمم متاسفانه ما پتانسیل عجیبی در خشونت علیه یکدیگر داریم!
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.