2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
عشق صحرا و ارشد در سریال جزیره به کجا می رسد

عشق صحرا و ارشد در سریال جزیره به کجا می رسد

ارشد و صحرا در سریال جزیره بهم نزدیک شده و رابطه عاشقانه ای دارند آیا این عشق سرانجام دارد؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال جزیره داستانی عاشقانه دارد که در آن دختر و پسری در اوج تنهایی و درد به هم نزدیک شده و عاشق هم می شوند. 


سریال جزیره ماجرای یک زمین خواری و کلاهبرداری بزرگ در جزیره کیش است که هلدینگی بزرگ و بین المللی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارد تصمیم دارد به صورت کنترات ساخت و ساز جزیره را بر عهده بگیرد. اما در این هلدینگ افرادی هستند که قصد کلاهبرداری و بالا کشیدن کل جزیره را دارند. 
در این میان ارشد  ( امیر مقاره ) جوان فرهیخته که مدیریت این هلدینگ را بر عهده دارد از یک بیماری نادر رنج می برد که او را هر لحظه به مرگ نزدیکتر می کند. حضور او در مسابقات والیبال ساحلی در کیش باعث می شود با دختری به نام صحرا صرف آشنا شود. صحرا صراف ( شادی مختاری ) دختری با اندیشه‌های ضد سرمایه‌داری است که معتقد است هیچ پولداری پولدار نمی شود مگر اینکه حق کارگری خورده شود. 

ارشد و صحرا در سریال جزیره

صحرا در کنار پوشش مسابقات والیبال ساحلی متوجه می شود هدلینگ شاهنگ قصد دارد پروژه های بزرگی را در جزیره به راه بی اندارد و به دنبال سابقه این هدلینگ می رود و مطالبی علیه او منتشر می کند . او به دلیل رفتار مغرورانه ای که ارشد و اطرافیانش ندارند دست به چنین کاری می زند . ارشد برای اینکه بتواند صحرا را مهار کند به او نزدیک می شود و عشقی میان آنها شکل می گیرد. 
عشقی که به نظر نمی‌رسد بتواند زیر چرخ دنده های ولع کسانی که می خواهند جزیره را بالا بکشند دوام بیاورد. 
عشق میان صحرا و ارشد در یک قایق شکل می گیرد آنجا که ارشد از صحرا می پرسد اگر فرصت نجات داشته باشد آیا او را هم همراه خودش می برد و ریسک را می پذیرد هرچند صحرا به این سوال پاسخ نمی دهد اما وقتی در موقعیت قرار می گیرد ارشد را روی گاری می کشد و او را نجات می دهد. 

ارشد و صحرا در سریال جزیره


گره اصلی داستان جزیره حالا شکل گرفته است دختری فقیر در جستجوی عدالت به دنبال پسری ثروتمند است که را زمین بزند اما به ابعادی از شخصیت او پی می برد که شعله های عشق میان آنها زبانه می کشد. اما این آغاز پرهیجان و شیرین تلاطم‌های زیادی دارد. این تلاطم را می توان در سکانس عاشق شدن این دو حدس زد. سامان مقدم با سکانس ایجاد جرقه عشق در قایق متلاطم که دختر و پسر جوان را به هر طرفی پرت می کند به بیننده این آگاهی را می دهد که قرار است رابطه این دو مانند قایق متلاطم باشد و باید دید در آخر چه کسی حاضر به گذشت عاشقانه است. 

 


هرچند صحرا در سکانسی از این سریال ادعا می کند خوب بلد است ارشد را عاشق خودش بکند و بعد در بزنگاه او را رها کند اما این ادعا احتمالا باید علیه خود صحرا به کار رود و کسی که او را ترک می کند ارشد باشد. 
باید آیا ارشد و صحرا به یک پایان تلخ می‌رسند؟

 

دیدگاه‌ها
‌‌ 1402/04/23
لطفاااا فصل دوم جزیره رو بسازیدددد یا فصل اولشو ادامه بدید نصفهههههه تموم شددد لطفااا بسازیدددد
ایدا 1402/03/24
لطفاً فصل دوم جزیره بسازید سریال تون خیلی قشنگه
ناشناس 1402/03/04
واقعا ممنون میشم فصل دوم رو منتشر کنید و اقای مقاره و خانم مختاری باهم ازدواج کنن و لطفا میترا حجار به نقشش ادامه بده و ممنون میشم که خیلی زود تر تاریخ انتشار فصل دوم رو بگید و اون خانم نظام توی خبر گذاری کلام بنظرم بهتره از بازی بره بیرون نقشش خیلی بده
طناز 1402/03/02
لطفا فصل دوم سریال جزیره رو بسازید و در فصل دوم عشق میان ارشد و صحرا دو باره شعله ور شود و ویولت هم پختر ارشد نباشد بازم ممنون میشم اگه مفصل دوم سریال جزیره رو بسازید خیلی ممنون
همتا 1401/07/04
لطفاً فصل دوم سریال جزیره بسازید و باید ارشد صحرا بهم برسند
ستایش 1401/06/15
دوستان شرمنده ولی فصل یک هم تا نصفه تموم شد و اخر داستان خوبی نداشت پس باید فصل یک تموم بشه که فصل دوم رو بزارند اگر فصل یک به پایان برسه امکان زیادی که ارشد و صحرا برسند البته اگر صحرا لجش نگیره برای اینکه انتقام بگیره دیگه باهاش ازدواج نکنه
ناشناس 1401/04/28
دوستای که میگن فصل دوم ساخته بشه مطمئن باشید ساخته نمیشه چون امیر مقاره در نقش ارشد استعفا داده و ساخته نمیشه
ناشناس 1401/03/29
لطفا لطفا فصل دوم جزیره رو درست کنید
فاطنه 1401/02/20
اصلا آخر نداشت من که نفهمیدم میشه یکی توضیح بده
ثنا 1401/02/04
سریال عالی بود مخصوصا آقای مقاره و خانم مختاری این دوتا باید بهم برسن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.