2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جنجال جدید ریحانه پارسا اینبار با محسن افشانی!

جنجال جدید ریحانه پارسا اینبار با محسن افشانی!

محسن افشانی و ریحانه پارسا در اقدامی عجیب عکس هایی از همدیگر منتشر کرده اند. جزئیات را بخوانید

جامعه پویا - ریحانه پارسا و محسن افشانی که هر دو به تازگی از همسران خود جدا شده اند با انتشار عکسی از ارتباط تصویری با همدیگر ، رابطه خود را علنی کردند. 

هرچند هنوز هیچ کدام از این دو هنرپیشه توضیحی درباره اینکه رابطه ای شخصی و احساسی بین آنها وجود دارد یا خیر صحبتی نکردند اما شوخی که با همدیگر کرده اند نشان دهنده رابطه نزدیک بین آنهاست. 

محسن افشانی که مانند ریحانه پارسا عمر کوتاهی در سینمای ایران داشت با حواشی که با خود داشت از سینما کنار گذاشته شد. محسن افشانی مدتی بعد با دختری به نام سویل ازدواج کرد. آنها عکس هایی خارج از عرف با همدیگر منتشر می کردند. در آخرین اقدام محسن افشانی عکس هایی با اسلحه از خود منتشر کرد که منجر به زندانی شدن او شد. محسن افشانی و سویل چند ماه قبل از هم جدا شدند. 

 

پست ریحانه پارسا درباره محسن افشانی

این در حالی است که ریحانه پارسا که با سریال پدر به شهرت رسیده بود با انتشار عکس هایی خارج از عرف خبرساز شد و حامد عنقا نویسنده این سریال را درگیر ماجرا کرد. همین امر باعث شد تا حامد عنقا درکار بعدی خود که سریال آقازاده بود ریحانه پارسا را حذف کند. ریحانه پارسا در این مدت با مهدی کوشکی ازدواج کرد. او همسر سوم مهدی کوشکی بود اما زندگی مشترک انها به یک سال نکشید و دو ماه قبل خبرجدایی انها منتشر شد. اما حواشی ریحانه پارسا به اینجا ختم نشد و خبر ناگهانی مهاجرتش دوباره او را در صدر اخبار قرار داد. 

بیشتر بخوانید: افشاگری ریحانه پارسا علیه سینماگران ایران در فرانسه!

پست محسن افشانی از ریحانه پارسا

حالا انتشار عکس هایی که این دو هنرپیشه منتشر کرده اند دوباره آنها را مورد توجه قرار داد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.