2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
تیپ پاییزه با دامن ؛ بسیار شیک و زیبا

تیپ پاییزه با دامن ؛ بسیار شیک و زیبا

دامن های پاییزی از زیباترین تن پوش ها برای خانم هاست. همه چیز درباره تیپ پاییزه با دامن را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -دامن های پاییزی که از شیک‌ترین لباس های پاییزی برای خانم های جوان است. اگر دنبال استایل متفاوتی می‌گردید دامن پاییزی را فراموش نکنید. 
دامن های پاییزی در جنس‌های، مخمل، کتاب کلفت ، جین و بافت در پاییز مورد استفاده قرار می گیرد. دامن‌های پاییزی معمولا میدی یا ماکسی هستند اما دامن‌های کوتاه هم برای دخترخانم‌های جوان استفاده می‌شود. 

 

مدل دامن برای افراد لاغر


دامن های کلوش


دامن های پاییزی کلوش، مدل خاصی هستند که زیبایی شما را دو چندان می کنند. این دامن‌ها برای خانم‌هایی که پایین‌تنه‌ای لاغر دارند بسیار زیبا و مناسب است. چون می‌تواند پایین‌تنه شما را تو پر نشان دهد و زیبایی آن را چند برابر کند. این دامن ها معمولا از جنس مخمل و پشم هستند. 

بیشتر بخوانید: رنگ هایی برای ست لباس پاییزی +ترفندهای طراحان مد و مانکن ها


دامن های جین 


دامن های جین حالت رسمی ندارد، اگر دنبال یک تیپ اسپورت با دامن هستید دامن‌های جین انتخاب مناسبی است. ضمن اینکه کلفتی این دامن ها می تواند از بدن شما در برابر سرما جلوگیری کند. هرچند دامن‌های جین بلند هم در مدل های مختلف موجود است و جذابیت خاص خودش را دارد اما دامن کوتاه جین برای دختر‌خانم ها جذابیت بیشتری دارد. 

مدل دامن مناسب افراد چاق


دامن های مخمل


دامن مخمل را می‌توانید به صورت دامن راسته یا نیم‌کلوش، لنگی یا چپ و راست استفاده کنید. جنس مخمل به دلیل شق‌بودن هر حالتی را به خوبی نگه می دارد. از پارچه مخمل برای دامن پلیسه استفاده نکنید چون پلیسه‌ها باز می‌شود. اگر دنبال یک تیپ کلاسیک هستید دامن‌های مخمل با رنگ توسی و مشکلی می‌تواند انتخاب زیبایی باشد. 

بیشتر بخوانید: چطور تیپ پاییزی خاص داشته باشیم


دامن های پشمی


دامن‌های پشمی با طرح چهارخانه بسیار زیبا و خاص هستند. این دامن‌ها را می‌توانید به صورت دامن بلند نیم کلوش، دامن راسته بلند یا میدی استفاده کنید. 

 

دامن پشمی پاییزی


چه دامنی برای اندام شما مناسب است


اگر بالاتنه‌ای پرو چاق دارید بهتر است از دامن‌های راسته و چپ و راست استفاده کنید. دامن‌های کلوش چاقی شما را چند برابر می‌کند. می‌توانید از دامن هایی که پایین کلوش دارد استفاده کنید. دامن مدل ماهی نیز می تواند مناسب باشد. 
اگر لاغراندام هستید بهتر است از دامن های کلوش استفاده کنید. دامن کلوش‌ و طرح‌دار میتواند لاغری شما را پنهان کند. 

بیشتر بخوانید: چطور یک زن خوشتیپ و جذاب باشیم


با دامن های پاییزه چه بلوزی ست کنیم


اگر از دامن طرح‌دار استفاده می‌کنید بهتر است از بلوز ساده استفاده کنید. بلوز و دامن وقتی هر دو طرح‌دار است چشم بیننده را اذیت می‌کند و زیبای هرکدام از انها به خاطر دیگری مغفول می‌ماند. شما می‌توانید با یکی از رنگ های دامن بلوز را ست کنید. اگر بلوز طرح‌دار دارید با یکی از رنگ‌های ان دامن خود را ست کنید. 

ست پاییزی


چه کفشی مناسب دامن پاییزی است


این بستگی به شما دارد اگر یک تیپ اسپورت دارید حتما باید کفش اسپورت استفاده کنید. اگر تیپ کلاسیک دارید می‌توانید از نیم‌بوت یا بوت بلند استفاده کنید. کفش های کلاسیک مرسوم هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.