2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی حسام محمودی بازیگر نقش محسن در سریال نوار زرد 2

بیوگرافی حسام محمودی بازیگر نقش محسن در سریال نوار زرد 2

بیوگرافی کامل حسام محمودی بازیگر نقش محسن درسریال نوار زرد2 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -حسام محمودی بازیگر که این روزها او را بسیار در تلویزیون می بینیم نقش محسن در سریال نوار زرد 2 را بازی کرده است. 
حسام محمودی در سریال لحظه گرگ و میش و باخانمان از نقش های اصلی بود و توانست خود را ماندگار کند. او حالا با سریال نوار زرد 2 وارد تلویزیون شده است و نقش سروان جوانی به نام محسن را بازی می کند. 
نقش او در سریال گرگ و میش که جوان دانشجوی جانباز بود از ماندگارترین نقشهایی بود که حسام محمودی بازی کرده است. 
حسام محمودی متولد 1365 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.
حسام محمودی سالها در تئاتر کار کرد اما کارش در سینما رادر سال 91 آغاز کرد. او یک شروع پرکار داشت و از سال 91 تا کنون فیلم و سریالهای زیادی بازی کرده است. 


حسام محمودی دوستی بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمدزاده دارد. هرچند تا کنون با آنها چندان همکاری در یک پروژه نداشته اما رابطه دوستانه اش با این دو سلبریتی  بسیار پررنگ است.

 


زندگی خانوادگی حسام محمودی

 

حسام محمودی ازدواج کرده و یک دختر 4 ساله دارد. او اطلاعات زیادی از زندگی شخصی اش با هوادرانش در میان نمیگذارد چرا که نمی خواهد حاشیه های کاری اش زندگی اش را تحت تاثیر قرار دهد. 
حسام محمودی در یکی از مصاحبه هایش گفته است: من هم مثل هنرپیشه‌های حرفه‌ای دنیا هر روز ورزش می‌کنم ،کتاب می‌خوانم تا تسلطم روی صحبت کردن بیشتر شود، حضور ذهن داشته‌ باشم و بتوانم شخصیت‌هایی که بازی می‌کنم را بهتر درک کنم. کوهنوردی و شنا ورزشهای مورد علاقه من است و همیشه آنها را انجام می‌دهم. مانند همه انسانهای دیگر هم زندگی شخصی دارم اما به نمایش گذاشتن آن می‌تواند برایم حاشیه درست کند به همین خاطر هم این کار را نمی‌کنم تا بتوانم روی کار حرفه‌ی‌ام تمرکز کنم.

 

 

حسام محمودی در نقش هادی سریال گرگ و میش


حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان است او نقش پسر یک مرد ثروتمند را با بازی آتیلا پسیانی را بازی می کند که پدرش یک بازاری پولدار است اما موقعیت خودش در دانشگاه اجازه نمی دهد تا از ثروت پدرش چندان استفاده کند. در اولین سکانس سریال با خانمان حسام محمودی را می بینیم که به شدت ورزش می کند و آمادگی بدنی خود را به رخ می کشد. او در سریال با خانمان یکی از نقش های اصلی را بازی می کند. مسعود قرار است عضو هیات علمی دانشگاه شود و باید ساده زیستی داشته باشد. او عاشق دخترعمویش که یک دندانپزشک است شده ولی زن عمویش با این ازدواج مخالف است. 
حسام محمودی در این سریال با حسن پورشیرازی، اتیلا پسیانی، مارال فرجاد و افسانه بایگان هم بازی است. 

 

حسام محمودی در سریال لحظه گرگ و میش

حسام محمودی در سریال نوار زرد 2


حسام محمودی در سریال نوار زرد 2 نقش محسن سروان جوانی را بازی می کند که دوست دارد بدرخشد و کارهای عجیب می کند او در کنار

بانیپال شومون بازی کرده است. 

 

 


فیلم شناسی حسام محمودی 

 

آستیگمات (۱۳۹۶)

سایه فیل (١٣٩۶)

سد معبر (۱۳۹۵)

راه طولانی (۱۳۹۵)

مرگ ماهی (۱۳۹۳)

سپید به رنگ مروارید (١٣٩٣)

امروز (۱۳۹۲)

حق سکوت (۱۳۹۲)

مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)

شب بیرون (۱۳۹۲)

خسته نباشید! (۱۳۹۱)

رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۸)
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.