2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چرا امیر آقایی در سریال نوار زرد 2 بازی نکرد

چرا امیر آقایی در سریال نوار زرد 2 بازی نکرد

امیر آقایی قهرمان سریال نوار زرد در فصل دوم این سریال نیست چرا؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -امیر آقایی با استایل و چهره خاص و صدای بی نظیرش این روزها به یکی از پولسازترین بازیگران ایران و البته سلبریتی خاص تبدیل شده است. 
او با باارائه بازی درخشانش در سریال آقازاده و شنای پروانه توانست فصل جدیدی را در زندگی کاری اش باز کند. 

 


امیرآقایی بازیگری است که قصد پیرشدن ندارد و هر روز با استایلی جذاب و تیپی امروزی نظر کارگردانها را بیشتر به خود جلب می کند. 
یکی از بازی های درخشان امیر آقایی در سریال نوار زرد در نقش کاوه کیهان بود. کاوه کیهان سرگرد اداره آگاهی است که همسرش را در یک عملیات از دست داده و خودش را مقصر این مصیبت می داند. امیر آقایی با سینه سوختگی همیشگی که در چهره اش وجود دارد به یک بازیگر کاریزماتیک تبدیل شده است جایش در سریال نوار زرد 2 خالی است حالا نقش او را دیگر بازیگر ایرانی به نام بانیپال شومون بازی می کند. 

 


سوال اینجاست که امیر آقایی چرا در سریال نوار زرد 2 نیست. او اینطور به این سوال پاسخ داده است : با شروع پخش سریال نوار زرد، با تعداد بی شماری سئوال مشترک از جانب شما عزیزان مواجه شده ام که چرا در سری جدید سریال حضور ندارم؟ با احترام به شما عزیزان، اذعان میکنم که بنده مطلقا به دلیل تداخل قرارداد و تعهد به پروژه ای دیگر از همراهی عزیزانم باز ماندم و با هر تلاشی موفق به هماهنگی و قبول مسئولیت نقش کاوه کیهان نشدم. برای همکارانم در تهیه این سریال بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، سپاس می‌گویم بانیپال شومون عزیز را برای لطف و پذیرش مسئولیت نقش. روحِ سیروس گرجستانی عزیزم قرین رحمت و نور باشد که جایش بسیار خالیست، و یقین دارم از دیدن سری جدید سریال، لذت خواهیم برد.»

در  فصل دوم سریال نوار زرد ، بانیپال شومون ، حسام محمودی و نجمه جودکی نقش آفرینی کرده اند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.