2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل نجمه جودکی بازیگر نقش یاسمن در سریال نوار زرد 2

بیوگرافی کامل نجمه جودکی بازیگر نقش یاسمن در سریال نوار زرد 2

بیوگرافی نجمه جودکی بازیگر نقش یاسمن در سریال نوار زرد را اینجا بخوانید

جامعه پویا -نجمه جودکی مجری و حالا بازیگر در ایران است که در سریال نوار زرد2 نقش یاسمن را بازی می کند. 
نجمه جودکی در سریال نوار زرد 2 اولین تجربه بازیگری اش را داشته است و تا پیش از این برای مدتها برنامه زنده در انتهای الوند را اجرا می کرد. 
نجمه جودکی لیسانس معماری دارد و متولد سال 69 است. 

 


زندگی خصوصی نجمه جودکی 


نجمه جودکی برای سالها مجری تلویزیون بود و اوایل سال 1400 برای همیشه از اجرا خداحافظی کرد و به دنیای بازیگری پا گذاشت. او 5 سال قبل با مهدی پارسانژاد ازدواج کرد و خودش این خبر را عمومی کرد. 
نجمه جودکی دوره فیلم سازی و تدوین را در موسسه سروش گذراند و بعد پا در اجرا گذاشت. 
او در محله شمیرانات تهران بعنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و از طرف جد پدری اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان است.

 

نجمه جودکی در سریال نوار زرد2
رضا رشیدپور عامل شهرت نجمه جودکی


نجمه جودکی درباره اینکه چطور وارد حرفه اجرا شده است گفت: در یک همایش آقای رشیدپور را دیدم و به همراه مادرم به سراغش رفتم و گفتم دوست دارم اجرا کنم آقای رشیدپور هم من را به یک تهیه کننده معرفی کرد و از من تست گرفتند و اینطور بود که وارد کار اجرا شدم. هرچند نجمه جودکی کلاسهای فن بیان را هم گذارنده است و از 17 سالگی در رادیو کار می کرده است اما ورودش به دنیای حرفه ای با معرفی رضا رشیدپور اتفاق افتاد. نجمه جودکی اجرا را از سال 88 شروع کرد و در سال 1400 بعد از 12 سال به کار خود در تلویزیون پایان داد. 

 


علایق نجمه جودکی


نجمه جودکی اهل ورزش و مطالعه است و علت موفقیت خود در اجرا را همین مطالعه کردن می داند. او اوقات فراغت خودش را مطالعه می کند و به ورزش والیبال می پردازد.

 

یاسمن در سریال نوار زرد 2

 

نجمه جودکی بعد از خداحافظی از اجرا اعلام کرد به دنیای بازیگری وارد شده است او اولین کارش را با سریال نوار زرد 2 آغاز کرد و در این سریال نقش یاسمن  را بازی کرده است. موفقیت نجمه جودکی در سریال نوار زرد2 می تواند گام مهمی در زندگی کاری او باشد. او با

حسام محمودی و بانیپال شومون در این سریال همبازی است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.