2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چرا احسان علیخانی با امین حیایی در فیلم برف آخر همکاری نکرد

چرا احسان علیخانی با امین حیایی در فیلم برف آخر همکاری نکرد

احسان علیخانی چرا با فیلم برف آخر همکاری نکرد ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا - احسان علیخانی مجری و برنامه ساز موفق ایرانی است که از زمان شروع برنامه عصرجدید دوستی عمیقی با امین حیایی سلبریتی و بازیگر ایرانی داشته است. 

هرچند امین حیایی گفته بود دلخوری از احسان علیخانی داشته است اما بعد مشخص شد این دلخوری به خاطر یک سوء برداشت بوده است و احسان علیخانی اصلا متوجه آنچه در نظر امین حیایی بوده نشده است. 

امین حیایی دو دوره داور برنامه پرمخاطب عصر جدید بود و قرار بود در فیلم برف آخر نیز آنها با هم کاری کنند اما به طور ناگهانی احسان علیخانی از این فیلم کنار کشید. هرچند همکاری آنها در جوکر نیز ادامه داشت و در قسمت اول جوکر امین حیایی یکی از شرکت کنندگان این برنامه خنده دار بود. 

حالا تهیه کننده  فیلم برف آخر از دلیل عدم همکاری احسان علیخانی با این پروژه صحبت کرده است :
حسن مصطفوی تهیه کننده فیلم سینمایی «برف آخر» در نشست رسانه‌ای فیلم «برف آخر» در ابتدا درباره حضور احسان علیخانی به عنوان مشاور فیلم، عنوان کرد: در ابتدا پروانه ساخت به نام احسان علیخانی بود و حتی پیش‌تولید هم رفتند اما به دلیل مشغله کاری او برای ساخت برنامه تلویزیونی «عصر جدید»، نام پروانه ساخت تغییر کرد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.