2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
امیکرون گرفتیم چی بخوریم

امیکرون گرفتیم چی بخوریم

اگر مبتلا به امیکرون هستید یا کسی را درخانه دارید که مبتلا به امیکرون است این مطلب را بخوانید

جامعه پویا -امیکرون سوش جدید کرونا است که مدتی است در کشورما نیز به پیک رسیده است انچه هنگام ابتلا به امیکرون باید بخوریم در روند درمان می تواند موثر باشد. 

 


گوشت قرمز نخورید


مهمترین مساله ای که برای درمان امیکرون و تغذیه مناسب آن باید در نظر داشته باشید این است که از مصرف گوشت قرمز تا حد امکان پرهیز کنید. گوشت سفید مانند مغر و ماهی را جایگزین کنید. چرا که مصرف گوشت قرمز به دلیل چربی های اشباع شده می تواند روند درمان را با کندی روبه رو کند. آنچه در درمان کرونا اهمیت دارد بالا بردن ویتامین های بدن برای مبارزه با ویروس است و باید مواد غذایی مصرف شود که ویتامین بدن را تامین کند. 

بیشتر بخوانید : علایم پوستی امیکرون


سرخی کردنی نخورید


توجه داشته باشید همانطور که گفته شد روغن می تواند روند درمان امیکرون را کند. هرچه غذایی با هضم سبک مصرف کنید بدن انرژی بیشتری برای مبارزه با ویروس خواهد داشت. پس حتما از غذاهای آب بپز و غیر سرخکردنی استفاده کنید تا روغن انباشته شده در آن روی سینه شما سنگینی نکرده و به ریه فشار نیاورد. 

غذای مناسب برای بیمار امیکرون


مصرف غذاهای کم نمک


نمک یکی از مواد غذایی است که باعث تنگی نفس می شود مصرف بی رویه نمک می تواند باعث شود احساس تنگی نفس شدیدتر شود و به دنبال نوشیدن آب سرد باشید بنابراین بهتر است در این مدت غذاهای کم نمک استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید : تا کی باید واکسن کرونا تزریق کنیم ؟


مصرف ویتامین های مکمل را بالا ببرید


توجه داشته باشید مصرف ویتامین مکمل باید زیرنظر پزشک باشد در مدتی که مبتلا به امیکرون هستید بهترین راه این است که زیر نظر پزشک از مکمل استفاده کنید و تا مدتی بعد از بهبود هم از آن استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید : چطور عسل طبیعی را از عسل تقلبی تشخیص دهیم


سبزیجات و میوه های رنگی مصرف کنید


میوه و سبزیجات تازه می تواند بدن شما را در برابر ویروس مقاوم کند. هرچه میوه و سبزی تازه تر باشد مفیدتر است. حتما قبل از مصرف از شستشوی تمیز آن اطمینان حاصل کنید ، شغلم ، پیاز ، هویج و سیب زمینی بسیار مناسب است از سوپ سبزیجات و قارچ هم زیاد استفاده کنید. میوه های حاوی ویتامین سی مانند کیوی ، پرتقال ، لیموشیرین و لیموترش و ... انواع توت تازه هم برای مقابله با امیکرون استفاده کنید. 

عسل طبیعی کوهستان

 

کره گاومیش مصرف کنید

 

کره گاومیش به دلیل انرژی بالایی که در بدن ایجاد می کند می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای درمان امیکرون باشد. کره گاومیش احساس سنگینی در بدن شما ایجاد نمی کند و چربی انباشته شده در رگ ها تولید نمی کند. کره گاومیش سراب با کیفیت بالا را هم می توانید با تماس با شماره تلفن 02166551147 خریداری کنید. 

 


عسل را فراموش نکنید


عسل یک ماده بسیار مغذی و مفید است که مقاومت بدن را بالا می برد. عسل طبیعی مصرف کنید و از اینکه عسل با آب قند مخلوط نشده است اطمینان حاصل کنید. عسل را با لیمو میل کنید و روزی دو لیوان لیمو عسل مصرف کنید. اگر قصد خرید عسل طبیعی کوهستان را دارید می توانید با شماره 02166551147 تماس بگیرید و عسل طبیعی کوهستان سراب را خریداری کنید. زنبورهای عسل از گیاهان طبیعی تغذیه کرده اند. عسل چهل گیاه طبیعی تولید کرده اند. عسل کوهستان سراب را بعد از امتحان خریداری کنید. 

 


دم نوش را فراموش نکنید


دمنوش های پونه ، چای کوهی ، کاکوتی که خودرو هستند و پرورشی نیستند یکی دیگر از نوشیدنیهایی است که می توانید در زمان ابتلا به امیکرون استفاده کنید. حتما از وحشی بودن این گیاهان اطمینان حاصل کنید خیلی مهم است که گیاهان بدون کود و سم رشد کرده باشند. انواع دمنوش کوهستانی را هم می توانید از فروشگاهی که گفته شد خریداری کنید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.