2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
فروش ویژه عسل کوهستان سراب با کیفیت عالی

فروش ویژه عسل کوهستان سراب با کیفیت عالی

فروش ویژه عسل درجه یک کوهستان سراب به صورت عمده و خرده فروشی با قیمت خرید از باغدار را اینجا ببینید

جامعه پویا -عسل کوهستان سراب ، برداشت شده از کندوهای زنبور عسل است که در کشت زارها و مزارع اطراف کوهستان سراب قرار دارند. 
این زنبورها از گیاهان غالب منطقه شامل، کهلیک اوتی (آویشن سراب ) بابونه ، رازیانه ، مرزنجوش و... تغذیه کرده اند و بنابراین می توان گفت عسل کوهستان سراب خواص این گیاهان را دارا هستند. 

 


عسل برداشت اول که طبیعی ترین نوع برداشت عسل کوهستان سراب است به صورت حرارت دیده (غیر مستقیم) ویا  کاملا خام که به عسل ماسه ای هم معروف است به مبلغ 180 هزار تومان در کیلو، عسل برداشت ها دوم به مبلغ 150 هزار تومان در کیلو به صورت شهد ارائه می شود. عسل با موم نیز در هر شان موجود است .عسل با موم برداشت اول 200 هزار تومان هر کیلو  و عسل با موم برداشت دوم و سوم 170 هزار تومان در کیلو ارائه می شود. لازم به ذکر است عسل با موم به صورت هر شان ارائه می شود و امکان جدا سازی وجود ندارد. وزن شان محاسبه خواهد شد. 


حمل در تهران رایگان است و در منزل به شهروندان تحویل داده می شود. هزینه عسل نیز باید پیش از تحویل و یا در لحظه تحویل به شماره کارت واریز شود. 
درصورت داشتن هرگونه سوال یا سفارش با شماره تلفن 09108348330 آقای محبت فروغی باغدار سرابی تماس حاصل فرمایید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.