2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
طرز تهیه سوپ رشته فرنگی مجلسی و خیلی خوشمزه

طرز تهیه سوپ رشته فرنگی مجلسی و خیلی خوشمزه

طرز تهیه سوپ رشته فرنگی یا ورمیشل خیلی خوشمزه را اینجا بخوانید

جامعه پویا - سوپ رشته یک سوپ خیلی خوشمزه و سبک است که به عنوان پیش غذا استفاده می شود. سوپ رشته یا ورمیشل سوپی سبک مخصوصا برای ماه رمضان است. 

بیشتر بخوانید : طرز تهیه سوپ مرغ رستورانی و مجلسی+فوت و فن های سرآشپز ها

مواد لازم برای تهیه سوپ رشته یا ورمیشل

سینه مرغ    ۱ عدد
سیب زمینی    ۲ عدد
رشته سوپ یا ورمیشل 100 گرم
هویج    ۴ عدد
پیاز    ۵ عدد
گوجه فرنگی    ۳ عدد
رب گوجه فرنگی    ۲ قاشق غذاخوری
جعفری    ۱ پیاله کوچک
آبلیمو    ۳ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل و زردچوبه

سوپ ورمیشل یا رشته فرنگی

بیشتر بخوانید : طرز تهیه سوپ شیر عالی و رستورانی و نکاتی که سرآشپزها بلد هستند


طرز تهیه سوپ رشته یا ورمیشل


ابتدا پیاز را نگینی خرد کنید و تفت بدهید ، نمک و زردچوبه را اضافه کنید و حالا مرغ را هم اضافه کنید می توانید مرغ را تکه کرده و خرد کنید یا اینکه بعد از پخت از مواد جدا کرده و ریش ریش کنید  و تفت بدهید. بعد از اینکه اینکار را انجام دادید گوجه را با میکسر پوره کنید و روی مواد بریزید رب گوجه را هم اضافه کنید. یک لیوان آب اضافه کنید و در قابلمه را ببندید و منتظر شوید تا مرغ به خوبی بپزد. 
در این مدت سیب زمینی را هم نگینی خرد کنید. هویج را هم به شکلی که دوست دارید خرد کنید بهتر است نگینی باشد. مرغ که تقریبا پخت سیب زمینی و هویج را هم اضافه کنید ، وقتی به مرحله پخت رسیدند حالا نوبت اضافه کردن رشته سوپ یا ورمیشل است رشته را آرام آرام به مواد اضافه کرده و هم بزنید. توجه داشته باشید آب سوپ اصلا نباید کم باشد در هر مرحله ای که دیدید آب آن کم است می توانید آب اضافه کنید. بهتر است آب جوشیده اضافه کنید. 
5 دقیقه مانده به خاموش کردن سوپ جعفری خرد شده و فلفل را اضافه کنید. بعد از 5 دقیقه جوشیدن سبزی می توانید سوپ را خاموش کنید. آب لیمو را اضافه کنید و بعد نوش جان کنید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.