2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال از سرنوشت 4 :رقابت عشقی نغمه و آرام بر سر هاشم

سریال از سرنوشت 4 :رقابت عشقی نغمه و آرام بر سر هاشم

سریال از سرنوشت 4 با طلاق هاشم و نغمه شروع شد آیا هاشم با آرام ازدواج می کند یا باز نغمه را انتخاب می کند اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال از سرنوشت 4 هر چند به اندازه سه فصل دیگرش کوبنده و جذاب نیست اما مثلث عشقی که میان آرام ، هاشم و نغمه ایجاد کرده است می تواند کم و بیش کششی را ایجاد کند. 


در سه فصل قبلی پرداختن به داستان زندگی پرتلاطم دو جوان به نامهای هاشم و سهراب توانست داستانی جذاب و اجتماعی را درست کند که بیننده زیادی داشت اما خروج داستان از سرنوشت 4 از تم اجتماعی و شعاری شدن آن از کشش داستان بسیار کم کرده است. داستان آنقدر درگیر حاشیه شده است که شخصیت هاشم به طور کلی تغییر کرده و برای اینکه نویسنده بتواند مساله شرکت های دانش بنیان را در داستان بگنجاند چنان داستان را ضعیف کرده است که دیگر از دو شخصیت اصلی این داستان یعنی هاشم و سهراب و درگیری های شخصی آنها و تلاششان برای زندگی خبری نیست. داستان این سریال پیوستگی خود را از دست داده است و چنان نافرم وصله پینه شده است که گویی با داستانی درجه دو و ضعیف و برای اولین بار روبه رو هستیم نه با داستانی که فصل چهارم آن ساخته شده است. 

هاشم و نغمه


طلاق هاشم و نغمه 


طلاق هاشم و نغمه با بازی دارا حیایی و فاطیما بهارمست البته یک شوک در این داستان بود سکانس جدایی این زوج به ما می گوید قطعا با تلاطم زیادی در زندگی هاشم روبه رو هستیم هاشمی که عاشق نغمه بود و حالا گذشته و آینده اش با هم ویران شده است بیننده انتظار دارد زندگی هاشم تحت تاثیر این جدایی باشد چراکه اولا آنچه در سه فصل گذشته به ما نشان داده شده است هاشم شخصیت پخته ای ندارد و دوم اینکه زندان قطعا از آدمها شخصیتی افسرده و آزاردهنده تر می سازد اما در هاشمی که در فصل چهارم به نمایش کشیده شده است ما چنین چیزی را نمی بینیم. برای او شخصیت طنز و سبکی نوشته شده است که با گذشته اش هیچ سنخیتی ندارد و به نظر می رسد نویسنده و کارگردان فقط خواسته اند هاشم در این داستان باشد چون یکی از شخصیت های اصلی است و نمی توانند آن را حذف کنند. 

نغمه در سریال از سرنوشت 4


آرام هرسینی ضلع سوم یک مثلث عشقی


آرام هرسینی با بازی ساناز سعیدی شخصیتی است که به تازگی وارد سریال از سرنوشت شده است او پدری ثروتمند دارد و دختری است با شخصیت افسرده که به نظر می رسد کم کم عاشق هاشم می شود ، هاشمی که نغمه را فراموش نکرده و تصور می کند او ازدواج کرده در حالیکه ازدواج نغمه دروغ است. از سوی دیگر نغمه نیز نتوانسته هاشم را فراموش کند و عشق او به تنفر تبدیل شده است. 
برای داستان بی حال سریال از سرنوشت 4 شخصیت آرام و نغمه می تواند یک نجات دهنده باشد. انتظار می رود باید منتظر تقابل آرام و نغمه برای به دست آوردن هاشم باشیم. اما باید دید هاشم به سمت کدام یک از آنها کشیده خواهد شد. 


بر اساس خط داستانی هاشم باید به آرام دلببندد اما احتمالا عاشق او نمی شود. هاشمی که به خاطر پول داغ برادر به دل نغمه گذاشت آیا باز هم پول و آرام ثروتمند را انتخاب می کند یا عشق در این میان برنده خواهد بود. 
میان عشق و پول البته قاعدتا باید عشق برنده باشد اما باید منتظر بود و دید این داستان ما را به کجا می برد و واکنش سهراب و نغمه نسبت به عشق آرام و هاشم چه خواهد بود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.