2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال یاغی ؛چه کسی روی صورت طلا اسیدپاشید

سریال یاغی ؛چه کسی روی صورت طلا اسیدپاشید

چه کسی روی صورت طلا همسر بهمن خان اسید پاشید اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال یاغی با فراز و فرودهای خاص محمد کارت و اکت بالای بازیگرانش به نقطه حساس رسیده است و حالا که جاوید در حال پرواز به سمت آروزهایش است طلا (طناز طباطبایی) همسر بهمن خان ( پارسا پیروزفر) با یک مورد امنیتی روبه رو می شود. فردی قصد دارد به صورت او اسید بپاشید و جاوید ( علی شادمان) مانع این اسیدپاشی می شود. 


نکته عجیب ماجرا اینجاست که طلا از اینکه پلیس را خبر کنند جلوگیری می کند و در پاسخ به عاطی خواهر جاوید ( آبان عسگری ) میگوید چون بهمن افسر آگاهی است به همین خاطر هم از تماس با پلیس جلوگیری کرده است اما آیا طلا واقعیت را گفته است ؟
طلا قمار در بازی اسنوکر را از شوهرش پنهان کرده و حتی سکانس معرفی او با دروغی که به شوهرش می گوید آغاز می شود تا اینجای کار می دانیم که طلا شخصیتی مثبت ندارد و همان زن فداکاری که مدعی است برای شوهرش نیست. با توجه به سکانس معرفی او باید منتظر دروغها و پنهانکاری های زیادی از طلا باشیم. 


انتقام گیری مرد قمار باز از طلا


در همان سکانس ابتدایی معرفی طلا او در حال قمار است و وقتی متوجه می شود حریفش تقلب کرده است به صورت او سیلی می زند مردی که با طلا قمار کرده می گوید اینکارش را بی جواب نمی گذارد.
همین دیالوگ می تواند گویای این باشد که طلا ممکن است قربانی انتقام گیری مرد قمارباز شده باشد و برای اینکه می ترسد پنهانکاری اش پیش بهمن خان لو برود از تماس با پلیس جلوگیری می کند. 
اما باید دید آیا طلا از جاوید برای انتقام گیری استفاده می کند و او را وادار می کند تا با بچه های لیانشامپو به سراغ مرد قمارباز بروند؟


طلا قربانی اسی قلک 


دیگر گزینه ای که می تواند روی صورت طلا اسیدپاشی کند احتمالا اسی قلک است او برای انتقام گرفتن از بهمن خان که جاوید را از او دور کرده است تهدید کرده و یکی از گزینه های مطرح برای انتقام گیری اسی قلک است اما شخصیت و سبک و سیاق اسی قلک این احتمال را بسیار ضعیف می کند. 


رحمان کینه جو


در سکانس معرفی رحمان برادر بهمن خان مشخص می شود او از یک بیمارستان روانی ترخیص می شود قبل از اینکه کاملا خوب شود او برای اینکه از بیمارستان روانی خارج شود نقش بازی می کند در حالیکه انگیزه هایی برای انتقام گیری از برادرش هنوز وجود دارد. او حالا که اسی قلک به  بهمن خان حمله کرده است فرصت برای انتقام گیری  از طلا مناسب می بیند تا بتواند این اسیدپاشی را گردن فرد دیگری بی اندازد. رحمان از برادرش کینه به دل دارد طلا را عامل اصلی بستری شدنش در بیمارستان می داند و با او درگیری هایی دارد که بروز نمی دهد بنابراین بعید نیست که بخواهد روی صورت طلا اسیدپاشی کند. 
باید منتظر نشست و دید محمد کارت چطور این گره را برای بیننده باز می کند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.