2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال یاغی ؛ اکبر مجلل  کیست ، چه کسی عاطی را دزدید

سریال یاغی ؛ اکبر مجلل کیست ، چه کسی عاطی را دزدید

دزدیده شدن عاطی ، تلاش برای اسیدپاشی دوباره روی صورت طلا و ورود اکبر مجلل به سریال یاغی معمای این سریال را پیچیده تر کرد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال یاغی با معمای اسیدپاشی ناموفق به صورت طلا (طناز طباطبایی) همچنان ادامه دارد و حالا نام اکبر مجلل پدر خلافکاران تهرانی برسر زبان ها افتاده است. 


بهمن خان (پارسا پیروزفر) برای اینکه بتواند عامل اسیدپاشی را پیدا کند تصمیم می گیرد به سراغ اکبر مجلل برود. او اکبر مجلل را یکی از خلافکاران مهم تهران معرفی می کند و در اطلاعاتی که سریال به ما می دهد او پدر مواد مخدر تهران است. اما در این میان طلا حین صحبت با بهمن با لحنی تحقیرآمیز به او می گوید اگر نمی توانی عامل اسیدپاشی را پیدا کنی می روم سراغ کسی که خودت هم می دانی کیست. 
آیا فردی که طلا به آن اشاره می کند همان اکبر مجلل است ؟ نگاه پارسا پیروزفر حسادت و خشم و تحقیر را همزمان نشان می دهد این نگاه به بیننده می گوید یک عقبه ای وجود دارد که ما هنوز از آن بی اطلاعایم عقبه ای که طلا و بهمن می دانند و احساسات بهمن را به شدت تحریک می کند. همانکاری که طلا با بهمن کرد و با تحریک احساسات او سعی کرد او را وادار کند تا از او حمایت کند. 
نوع نگاه بهمن خان نشان می دهد طلا از یک رقیب کاری و دشمن قدیمی حرف نمی زند او از یک دوئل عاشقانه صحبت می کند که تا اینجای کار بهمن برنده آن بوده است. 


در گذشته طلا چه خبر است 


طلا یکی از شخصیت های مرموز سریال یاغی است. او زنی است که وابستگی شدیدی به پدرش داشته و پدرش را سالهاست که از دست داده است. اما نمی دانیم عزیز مطلا پدر طلا مطلا چه شغلی داشته است و چرا مرده است . اما می دانیم که طلا سعی می کند غم گذشته را به یک پیروزی تبدیل کند. او با بهمن هم به همین دلیل ازدواج کرده است لایه های پیچیده شخصیت طلا رازهای زیادی دارد. رازهایی که نشان می دهد اهداف مشترک او را بیشتر از عشق به بهمن نزدیک کرده است. 


حالا باید دید آیا رقیب عشقی بهمن که طلا از آن به عنوان مردی قدرتمند یاد می کند همان اکبر مجلل دشمن خونی و دیرینه بهمن است یا فرد دیگری در میان است و بهمن برای جلوگیری از رویارویی با هم سعی می کند اکبر مجلل را وادار کند تا عامل اسیدپاشی را پیدا کند. 
معمای جدید سریال یاغی فعلا جاوید را به گوشه ای کشانده است و طلا و عاطی را پررنگ کرده است چرا که عاطی نیز در این میان دزدیده می شود . عاطی دختری است که به طلا نزدیک شده است. طلا او را دوست خود می داند. اما از شخصیت مرموز طلا هیچ بعید نیست که عاطی را هم قربانی خواسته هایش کرده باشد. 


حالا باید صبر کرد و دید آیا کسی که قصد دارد روی صورت طلا اسیدپاشی کند و کسی که عاطی را دزدیده است یک نفر است ؟ یا این طلاست که همه نقشه ها را کشیده تا بهمن را دوباره به راه خلاف بکشاند؟ 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.