2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان

بیوگرافی کامل محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان

بیوگرافی کامل محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان را اینجا بخوانید

جامعه پویا -محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان است. او نقش اصلی این سریال را بازی می کند. 
محمد صادقی پیش از این در سریال افرا نیز نقش جوان عاشقی را بازی کرده بود. 

محمد صادقی بازیگر متولد سال 72 است که اولین بار با سریال مانکن که در شبکه خانگی پخش شد مقابل دوربین قرار گرفت. 
او ازجمله بازیگرانی است که بازیگری را با تئاتر شروع کرد. محمد صادقی در سال 90 وارد حرفه بازیگری شد. او در رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه تحصیل کرد و سپس وارد حرفه تئاتر شد.

 


محمد صادقی یک ورزشکار حرفه ای است او از کودکی در رشته تکواندو فعالیت داشته و تا مسابقات کشوری نیز پیش رفت. محمد صادقی در حال حاضر نیز ورزش می کند. 

محمد صادقی در نقش امیرعلی در سریال بی همگان


فیلم شناسی محمد صادقی
 

محمد صادقی در اولین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین با حسین سهیلی زاده در سریال مانکن همکاری کرد و از دل تئاتر به دنیای تصویر راه یافت و نقش آبتین را در سریال مانکن ایفا کرد.
از جمله نمایش هایی که در آنها نقش داشته میتوان به آثاری چون شاه لیر ، مفیستو ، آمادئوس و … اشاره کرد.
او در سریال افرا نقش پیمان را بازی کرد  و یکی از بازیگران اصلی این سریال است. نقش مقابل محمد صادقی را سارا باقری (مائده ) برعهده دارد. محمد صادقی در سریال افرا نقش برادر کوچکتر پژمان بازغی را دارد.  او در آخرین کارش در سریال بی همگان بازی کرده است. 

 

 
زندگی خصوصی محمد صادقی

 

محمد صادقی در یک خانواده فرهیخته به دنیا آمده است. او زمانی که خیلی کوچک بود پدرش را از دست داد و مادر سرپرستی اش را برعهده داشت. مادر محمد صادقی یکی از پرستاران برجسته و رده بالای کشوری است. محمد صادقی اصالتا اهل مازندران است  و به همراه مادرش در تهران زندگی می کند. او کوهنوردی و فوتبال را به صورت جدی دنبال می کند و باید گفت حالا نیز ورزشکار است. 
محمد صادقی ازدواج نکرده و راه پر فراز و نشیبی را در زندگی دارد. 

 

امیرعلی در سریال بی همگان 


محمد صادقی با حسین سهیلی زاده در سریال پریا آشنا شد اما در سریال مانکن با او همکاری کرد و نقش آبتین برادر اخگر (محمدرضا فروتن ) را ایفا کرد.  او حالا در سریال بی همگان با بهرنگ توفیقی کار کرده است. بهرنگ توفیقی از جمله کارگردانهای موفقی است که سریال پدر و آقازاده را کارگردانی کرده است. 
امیرعلی جوانی تحصیل کرده است که براثر یک اتفاق زندانی می شود و تحصیلاتش نیمه کاره می ماند او عاشق دختری به نام الناز است که به خاطر شرایطی که دارد مجبور به ترک الناز می شود و...

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.