2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
سریال بی همگان؛آیا امیرعلی و مریم با هم ازدواج می کنند

سریال بی همگان؛آیا امیرعلی و مریم با هم ازدواج می کنند

آیا امیرعلی از عشق الناز گذشته و با مریم ازدواج می کند؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال درام بی همگان و دو شخصیت عاشق و اصلی آن یعنی امیرعلی (محمد صادقی) و الناز (میترا رفیع) در بن بست عاشقانه ای گیر کرده اند. حالا امیرعلی که متهم به قتل غیرعمد شده است از سوی پدر اصلان با شرطی روبه رو شده که اگر قبول کند زندگی اش دگرگون می شود. 
پدر اصلان شرط کرده که امیرعلی باید با عروسش مریم ازدواج کند.


هرچند نویسنده سعی کرده رفتار سنتی یک پدر که خودش می داند امیرعلی مرتکب قتل غیرعمد شده و فرزندش اصلان جوانی شرور بوده است را به چالش بکشد اما این قصه یک ایراد بزرگ دارد. اول اینکه امیرعلی مطابق قانون می تواند درخواست اعسار بدهد و دیه را قسط بندی کرده و از زندان خارج شود. بنابراین چالش بزرگی در زندگی او رخ نمی دهد و لازم به قبول شرط غیر عقلانی پدر اصلان هم نیست. نویسنده به این نکته توجه نکرده است و فیلم نامه را با یک چالش بزرگ روبه رو کرده است. 


اگر امیرعلی به قصاص محکوم می شد و پدر اصلان برای رضایت چنین شرطی می گذاشت قابل پذیرش بود چون امیرعلی آینده اش را با جانش معامله کرده بود. اما حالا که می تواند به راحتی با تقسیط دیه از زندان خارج شود پذیرش چنین شرطی عقلانی نیست. 
از طرفی چطور می توان به زنی که شوهرش به قتل رسیده گفت که با قاتل شوهرت ازدواج کن در حالیکه فرزندان کوچک مقتول باید با او زندگی کنند؟ نویسنده حتی به این نکته هم توجه نکرده و نتوانسته این سوال را پاسخ دهد که حالا فرزندان اصلان مخصوصا پسرش که سرکشی هم می کند چه می شود. اصلا چرا پدربزرگ باید چنین عذابی را به نوه هایش بدهد؟ شاید استدلال این باشد که او می خواهد کینه و نفرت را از میثم پسر اصلان دور کند اما آیا این روش درستی است؟

سریال بی همگان


اما مساله اصلی انتخاب مریم و امیرعلی است. مریم همسر اصلان زنی جوان و مستقل است که خودش انتخاب غلط اما عاشقانه ای داشته است. او معنای عشق و زندگی بدون عشق را می فهمد. حالا رویارویی مریم و الناز می تواند گره جدیدی در سریال ایجاد کند. گره ای که در نهایت با رضایت مریم برای کنار کشیدن و احترام به عشق الناز و امیرعلی پایان یابد. اما باید دید آیا در این میان مریم هم عاشق امیرعلی می شود؟ 


به نظر می رسد مثلث عشقی ایجاد شده شاید با عشق مریم به امیرعلی جذابتر شود. حالا در این میان اگر مریم هم عاشق امیرعلی شود باید جدال مریم و الناز برای تصاحب عشق امیرعلی را ببینیم. باید دید آیا الناز اینبار هم با پس زده شدن از طرف امیرعلی که به خاطر عشق امیرعلی به او بود پا پس می کشد یا همچنان برای رسیدن به او مبارزه می کند. 


 

 

دیدگاه‌ها
بی کس 1402/02/17
باسلام دمه امیرعلی گرم کارش ۲۰بودکارش واقعاجوان مردانه بودخوشم امد
م 1402/01/25
عالیییی این ولی امیرعلی باید با الناز ازدواج کنع
ریحانه 1402/01/24
حیف عمر آدم که بذاری پای اینطور فیلم ها اول هاش عالی بود من خودم هم اول هاش رو خیلی دوست داشتم ولی آخر هاش افتضاح. شد. امیر علی و الناز که انقدر هم رو دوست داشتند و برای اینکه به هم برسند تلاش کردند بعد آخرش به هم نرسیدن. داستانش ناتمام بود نباید آخرش اینطوری می شد.
ناشناس 1401/08/23
وا این قسمت اخر به نظرتون چرا مریم حالش بد بود چرا حال تهوه داشت نکنه می خواد بچه دار شه ^_^
ناشناس 1401/08/21
حالم خیلی بد شده از این یعنی چی چرا باید امیر علی اینقد النازو تحقیر بکنه النازی ک همه جوره پاش وایساد وحتی روبروی پدرش ایستاد با اینکارای امیر علی خان هیچ حرمتی برای عشق نمیمونه یعنی چی میره با یه خانمی ک دوتا بچه داره و از خودش بدبخت تره ازدواج میکنه اصن حقش نیست با این ازدواج کنه دیدن این فیلم خیلی حالمو بد میکنه کی تموم میشه
ناشناس 1401/08/16
اصلا باعث مرگ اصلان پدر الناز بود اون بود که باعث دردسرهایی برای امیر علی شد ازدواج با الناز بسیار احمقانه هست خانواده مریم و امیرعلی بیشتر شبیه هم هستن به نظر من مریم دوست داشتنی تر از الناز هست
ناشناس 1401/08/14
به نظر من که امیر علی نباید با الناز ازدواج کنه ،،،،،
ناشناس 1401/08/11
دمت گرم امیرعلی النازرورها کرد پولدارها خودخواه همه چیوبراخودشون میخوان
ناشناس 1401/08/10
آیا امیر علی و الناز ازدواج میکنند؟؟
ناشناس 1401/08/10
من از امیر علی خوشم امد ازاون خنده هاش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.