2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی کامل میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

بیوگرافی کامل میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست اینجا را بخوانید

جامعه پویا - میترا رفیع بازیگر که در سریال بی همگان نقش الناز دختر ثروتمند را بازی می کند پیش از در چند سریال هم بازی کرده است. 
میترا رفیع متولد سال 73 است و پیش از سریال بی همگان در سریال از سرنوشت نقش مه لقا را بازی کرده بود. 


میترا رفیع بازیگری را از دوران کودکی و زمانی که تنها 6 سال داشت آغاز کرد.
این بازیگر کشورمان بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در نمایش های زیادی از جمله نمایش نقطه چین های متصل به تو، دوزخ، خانه برنارد آلبا ،اسب های پشت پنجره، کافه پولشری، باغ آلبالو ، لانه خرگوش ، آسمان زرد و ... به ایفای نقش پرداخته است.

 

فیلم سینمایی کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی و فیلم من میترسم ساخته بهنام بهزادی از جمله فیلم های سینمایی میترا رفیع است.
میترا رفیع در سریال از سرنوشت نقش مادر سهراب بازیگر اصلی این سریال را بازی کرده است.

الناز در سریال بی همگان

زنی که به دلیل پاپوشی که برایش دوخته اند به زندان می افتد و هرگز فرزندش سهراب را نمی بیند و فرزند او در پرورشگاه می ماند. میترا بعد از 10 سال از زندان آزاد می شود او در این مدت دچار بیماری قلبی شده و وضعیت خوبی ندارد. شوهرش منصور که مجید واشقانی نقش او را بازی می کند از وجود پسری به نام سهراب خبر ندارد اما مه لقا راز این پسر را برای او فاش می کند و منصور تازه متوجه می شود برای مه لقا دسیسه چیده اند اما مه لقا حرف منصور را باور نمی کند و تصور می کند منصور اینکار را کرده است. 


بازی بسیار تاثیرگذار میترا رفیع در سریال از سرنوشت نقش او را در یادها ماندگار کرد هرچند که او فقط در چهار قسمت این سریال حضور داشت. 

 

الناز در سریال بی همگان 


میترا رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را بازی می کند او نقش اول زن را بازی می کند. الناز دختر یک مرد کارخانه دار با بازی مهدی سلطانی است که با نامادری اش زندگی می کند او فوق لیسانس دارد و در دانشگاه عاشق پسری به نام امیرعلی با بازی محمد صادقی شده بود. امیرعلی به دلیل پاپوشی که برایش دوخته شد زندانی و از دانشگاه اخراج شد ، او به دلیل زندگی پر تنشش از عشق الناز دست کشید و .... 
زندگی خصوصی میترا رفیع

میترا رفیع بازیگر بی حاشیه ای است و از زندگی خصوصی او چیزی در دست نیست. او ازدواج نکرده و فعالیتی هم در شبکه های مجازی ندارد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.