2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال بی همگان ؛ آیا امیرعلی و الناز با هم ازدواج می کنند

سریال بی همگان ؛ آیا امیرعلی و الناز با هم ازدواج می کنند

الناز و امیرعلی زوجی که دیگران آنها را از هم دور کردند مسیر بازگشت را طی می کنند؟

جامعه پویا -سریال بی همگان درام خانوادگی است که ماجرای زندگی دو جوانی را روایت می کند که پاپوش ها و دروغ ها آنها را از رسیدن به هم بازداشته است. 
امیر علی (محمد صادقی) جوانی باهوش و کاربلد است که به خاطر یک پاپوش زندانی شده  و همه زندگی اش در آستانه نابودی قرار گرفته است و الناز که دختر مردی ثروتمند است بعد از آزادی از زندان می فهمد که پدرش از امیرعلی خواسته تا از عشق او دست بردارد. 
امیرعلی برای اینکه مانع الناز (میترا رفیع)  شود تا او به امریکا نرود پاسپورت او را برمی دارد. امیرعلی می داند پدر الناز مردی رانتخوار است که ثروتش را نه با زحمت که با زد و بند به دست آورده است. حالا این دو مرد رو در روی هم قرار گرفتند. اما از سوی دیگر امیرعلی برای رسیدن به الناز باید مبارزه کند. او باید از سد پدر الناز بگذرد اما این همه ماجرا نیست. 


بر اساس فرمول داستان امیرعلی بجز اینکه باید از سد پدر الناز بگذرد باید با عرشیا و دیگر جوانی که به نظر می رسد حالا برای امیرعلی یک رقیب عشقی نیز هست اما در این میان امیرعلی و الناز قربانیان معصومی هستند که درگیر زیاده خواهی های دیگران خواهند شد. 


آیا الناز از امیرعلی حمایت می کند


حالا مشخص شده است که امیرعلی پاسپورت الناز را برداشته تا او نتواند از کشور خارج شود. او به الناز گفت که هرکاری می کند تا او را به دست آورد اما الناز گفت که دیگر باورش ندارد. باید دید در این میانه که امیرعلی تلاشش را برای حفظ الناز می کند ، آیا الناز هم حاضر است او را در برابر پدرش محافظت کند؟


آنچه مسلم است الناز به امیرعلی علاقه دارد و سعی می کند او را به زندگی بازگرداند و از ترس هایش دور کند اما نمی تواند به او اعتماد کند. حالا باید دید این کشاکش عاشقانه به کجا خواهد رسید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.