2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال بی همگان ؛ آیا امیرعلی قصاص می شود

سریال بی همگان ؛ آیا امیرعلی قصاص می شود

امیرعلی در سریال بی همگان متهم به قتل شده است آیا او قصاص می شود؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال بی همگان با قتل اصلان وارد مرحله تازه ای شده است. اصلان مرد رباخواری که در پی یک انتقام گیری از امیرعلی (محمد صادقی ) سعی داشت او را به خاک سیاه بنشاند حالا کشته شده است. 
او به کارخانه پدر الناز (میترا رفیع) رفت و برای اینکه امیرعلی را آزار دهد مساله زندانی شدن او را مطرح کرد. 
دشمنی اصلا و امیرعلی به زیرآب زنی اصلا نزد پدر الناز برنمی گردد او چند سال قبل نیز در ماشین امیرعلی موادجاساز کرد تا او به زندان بیفتد. 
حالا امیرعلی متهم به قتل اصلا شده است. پدر اصلا از خلافکاری های پسرش با خبر است اومی داند که پسرش به دلیل نزول خواری و خلافکاری هایش کشته شده است اما آیا احساس پدرانه او اجازه بخشش می دهد؟ 
سوال دیگری که دراینجا مطرح است این است که آیا امیرعلی واقعا قاتل اصلان است؟

الناز در سریال بی همگان
چه کسی اصلا را به قتل رساند؟


در سکانسی دیدیم که امیرعلی با عصبانیت وارد دفتر اصلان شد اصلان پیشکارش را از دفتر بیرونکرد تا با امیرعلی صحبت کند و خودشان مشکل را حل کنند اما امیرعلی اصلان را هل داد و اصلان به عقب پرت شد اما بعد دیگر ندیدیم چه کسی وارد دفتر اصلان شد و چه اتفاقی افتاد. 
پیشکار اصلان در جریان است که اصلان چقدر پول دارد و نزولخواری می کند. یکی از کسانی که ممکن است بعد از خروج امیرعلی وارد دفتر شده و اصلان را در حالت گیجی دیده باشد همین پیشکار اصلان است. یکی از فرضیه ها می تواند این باشد که پیشکار اصلان وارد دفتر شده و فرصت رامناسب دیده و ضربه ای به سر او زده تا پولها را بالا بکشد. 
فرضیه دوم می تواند اختلاف اصلان و با یک فرد مالباخته دیگر باشد ، ممکن است بعد از امیرعلی فرد دیگری وارد دفتر شده و با اصلان درگیر شده و او را به قتل رسانده باشد. اما واقعیت این استکه فعلا همه چیز علیه امیرعلی و حتی الناز است. 
اما دراین میان باید دید نقش عرشیا پیشکار پدر الناز چیست یکی از کسانی که می تواند انگیزه لازم برای قتل را داشته باشد عرشیا است. عرشیا برای پس گرفتن 200 میلیون تومان پولی که به اصلان داده دوباره به سراغ او رفته و درگیری بین آنها درگرفته است وحالا با همدستی پیشکار اصلان تصمیم گرفتند همه چیز را گردن امیرعلی بیاندازند.


آیا الناز به امیرعلی کمک می کند


زندانی شدن دوباره امیرعلی ازدواج الناز و امیرعلی را با مشکلی دوباره روبه رو خواهد کرد.
مهرداد (مهدی سلطانی) پدر الناز قطعا با ازدواج دخترش و امیرعلی موافقت نخواهد کرد.اما باید دید آیا الناز در این میان به حرف پدرش گوش کرده و امیرعلی را تنها میگذارد یا دوباره به سراغ او می رود و تلاش میکند تا مشکل امیرعلی را حل کند. 
به نظر می رسد عشق آتشین الناز و امیرعلی جلوی عقب کشیدن الناز را بگیرد اما باید دید آیا در این میان الناز جان امیرعلی را با عشقش به او معامله خواهد کرد؟
یکی از فرضیه هایی که می تواند برای نجات جان امیرعلی مطرح باشد این است که الناز عشق امیرعلی را با جان او معاوضه کند در این میان شرکای بانفوذ و خلافکار پدر الناز می توانند گزینه خوبی باشند . دو برادری که به راحتی توانستند گذرنامه الناز را تمدید کنند و او را راهی امریکا کنند باز هم نقش آفرینی خواهند کرد. 
سکانسهای پخش شده عشق برادرجوانتر به الناز را برای ما نمایان کرده است او حالا که بدمن ماجراست سعی می کند با نجات جان امیرعلی توجه الناز را به خود جلب کند و ازدواج با الناز را جان امیرعلی و برملا کردن واقعیت یا پرداخت دیه معاوضه کند. 
باید دید عشق میان امیرعلی و الناز عشقی با پایان خوش است یا امیرعلی را به پای قصاص می کشد؟

 

دیدگاه‌ها
فرشته 1402/02/12
امیرعلی به الناز میخوره نه مریم
زهره 1401/08/07
زهره فکوردربی همگان بسیارزیباوواقعی نقشش رااجراکردوجایگزینی کمندامیرسلیمانی هیچ تناسبی برای این نقش نیست بایددقت بیشتری برتی این نقش میشد
ناشناس 1401/08/02
واقعا فیلم خیلی قشنگیه امیر علی خیلی بد شانسه نباید با زن اصلان ازدواج کنه ب الناز خیانت کنه اونم بخاطر امیرعلی تو رو پدرش وایساد بخواد زن اصلان بگیره فیلم ب درد نخور نمیشه امیدوارم با الناز ازدواج کنه
ناشناس 1401/07/25
ببخشیدا ولی قصه این سریال اصلا اینی که شما فکر می کنید نیست استان این سریال درباره ازدواج زوج هایی هست که باهم هیچتناسب وهمگنی ندارند اسم سریال برای همین بی همگان شده واحتمالا هم برای همین عدم‌تناسب هسن که هی برای ازدواجشون به نحوی مانع پیش میاد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.