2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
طرز تهیه شیرینی کشمشی خیلی طرد و خوشمزه

طرز تهیه شیرینی کشمشی خیلی طرد و خوشمزه

طرز تهیه شیرینی کشمشی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شیرینی کشمشی را می توانید در خانه درست کنید. این شیرینی خوشمزه و خوش خوراک بسیار خوراکی مناسبی برای دورهمی هاست.


مواد لازم 


آرد قنادی    ۲۹۰ گرم ( ۲ لیوان )
کشمش    ۱۰۰ گرم ( نصف لیوان )
بکینگ پودر    ۱ قاشق چایخوری
تخم مرغ    ۲ عدد
وانیل    نوک قاشق مرباخوری
کره    ۱۵۰ گرم
پودر قند    ۲۵۰ گرم ( ۱٫۵ لیوان )

شیرینی کشمشی

طرز تهیه شیرینی کشمشی


ابتدا کره و تخم مرغ را از یخچال خارج کنید و صبر کنید به دمای محیط برسد. سپس کره را با پودر قند هم بزنید به مدت 5 دقیقه با هم زن برقی اینکار را بکنید وقتی مایع کشداری به دست آمد تخم مرغ را به ان اضافه کرده و همچنان هم بزنید تا یک دست شود. سپس آرد را همراه بیکینگ پودر دوبار الک کنید کشمش را هم به آن اضافه کنید و کم کم به مواد اضافه کرده و هم بزنید. حالا وانیل را بریزید و به مدت یک دقیقه هم بزنید. 
مایه آماده است فر را روشن کنید و روی دمای 160 قرار بدهید. سینی فر را چرب کنید. با یک قاشق مایه را روی سینی بریزید حالت گرد گرد باید ریخته شود. توجه داشته باشید باید مایه با فاصله در کنار هم ریخته شود تا وقتی می پزد بهم نچسبد حالا سینی را داخل فر قرار دهید در آخر سینی فر را به مدت ۱۰ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا شیرینی ها پخته شوند.. وقتی اطراف شیرینی ها کمی طلایی شد یعنی شیرینی آماده است. می توانید در صورتی که دوست دارید گردو هم اضافه کنید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.