2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ

بیوگرافی کامل نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ

بیوگرافی کامل نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ را اینجا بخوانید

جامعه پویا -نگین صدق گویا بازیگری که در سریال تمام رخ نقش فریبا را بازی می کند یکی از بازیگران بی حاشیه و کاربلد تلویزیون است. 
نگین صدق گویا خواهر شیرین بینا است که در فیلم های زیادی بازی کرده هرچند فامیلی این دو خواهر متفاوت است اما همیشه در کنار همدیگر به پیشرفت هم کمک کرده اند. 
نگین صدق گویا پیش از سریال تمام رخ در سریال از سرنوشت چهار نقش آفرینی کرده بود. 

نگین صدق گویا در سریال تمام رخ
زندگی خصوصی نگین صدق گویا


گین صدق‌گویا (زادهٔ ۸ اسفند ۱۳۴۹ در مرند) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۱ با فیلم تیک تاک ساختهٔ محمدعلی طالبی شروع کرد.
نگین صدق گویا خواهر شیرین بینا (بازیگر) می‌باشد. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با فیلم تیک تاک (محمدعلی طالبی) شروع کرد.

وی تا کنون در فیلمهای تیک تاک، خلبان، زن امروز، عبور از خط سرخ، بی‌قرار، انتخاب، رأی باز، واکنش پنجم، خواستگار محترم، ابراهیم خلیل ا…، مانا و زمانی برای دوست داشتن، نقش آفرینی کرده‌است و فیلم سینمایی «زمانی برای دوست داشتن» ابراهیم فروزش و «مانا» رزازی فر را در نوبت اکران دارد البته هر ۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و چند فیلم تلویزیونی هم در نوبت پخش دارد.

نگین صدق گویا و خواهرش


نگین صدق گویا در سریال تمام رخ


نگین صدق گویا در سریال تمام رخ در نقش فریبا بازی کرده است. او یکی از نقش های اصلی سریال را بر عهده دارد. «مار توی آستین بودی ناهید! پدر ساده من را خوب گول زدی و همه ثروتش را بالا کشیدی!» این‌ دیالوگ شخصیت‌های تازه‌ترین سریال تلویزیون به نام «تمام‌رخ» است که پخش دومین تیزر آن از چند روز پیش آغاز شده است. اکنون کنجکاو هستید که این دیالوگ‌ها قرار است میان کدام‌یک از هنرمندان رد و بدل شود. باید گفت که نقش فریبا را نگین صدق‌گویا بازی می‌کند که خطاب به ناهید می‌گوید که ویدا جوان این نقش را بازی می‌کند. می‌توان گفت که این دو هنرمند، دو نقش شاخص و پررنگ خانم‌های قصه را بازی می‌کنند.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.