2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال پوست شیر ؛ صمد در سریال پوست شیر کیست و چرا ساحل را کشته است

سریال پوست شیر ؛ صمد در سریال پوست شیر کیست و چرا ساحل را کشته است

صمد در سریال پوست شیر کیست و چرا ساحل را کشته است

جامعه پویا -سریال جنایی پوست شیر ماجرای پدری است که از زندان آزاد شده و در اولین دیداری که با دخترش ساحل بعد از سالها دارد دخترش را گم کرده و جسدش را پیدا می کند. 
پیچیدگی های جنایی این سریال وغیر قابل پیش بینی بودنش باعث شده تا به یکی از جذاب ترین سریال های جنایی در شبکه خانگی تبدیل شود. 
شخصیت های اصلی این سریال هرکدام رازهایی در زندگی دارند که فاش شدنش باعث بهم خوردن نظم زندگیشان می شود. ساحل به عنوان دختری که داستان هول محور او می چرخد دختر جوانی است که بعد از سالها پدرش از زندان آزاد می شود او ابتدا از دیدار پدرش نعیم با بازی هادی حجازی فر خودداری می کند اما بعد او را می پذیرد. ساحل فاش می کند که مادرش قرار است او را به خارج ایران بفرستد و همین باعث می شود زندگی نعیم بهم بریزد. 


مادر ساحل به شوهر دومش دروغ گفته است. او نگفته شوهرش نعیم زنده و زندانی است و گفته که شوهرش یعنی پدر ساحل مرده است. بعد از گمشدن ساحل و مرگ این دختر ناپدری ساحل همسرش را طلاق می دهد و همه دارایی او را می گیرد. رضا پروانه به همسر صیغه ی اش مژگان نگفته بیماری کشنده ای دارد و رازی از او پنهان کرده است. صدرا دوست پسر ساحل به او خیانت کرده و از درد عذاب وجدان به دنبال قاتل ساحل می گردد. وقتی راز ها برملا می شود شخصیت های اصلی داستان هر کدام زندگی سردرگم و پر از نفرتی دارند که زندگی هر کدام می تواند باعث شود که ساحل نابود شود. 

سریال پوست شیر
داستان به گونه ای پیش رفته که پلیس و نعیم پدر ساحل همزمان به خانه صمد قاتل اصلی ساحل رسیده اند. 
صمد کیست و چرا ساحل را کشته است؟ این سوالی است که حالا سریال می خواهد به آن پاسخ دهد. 
ما تا اینجای داستان می دانیم که هرآنچه برای ساحل اتفاق افتاده است بعد از آزادی پدرش از زندان اتفاق افتاده است. یعنی یکی از فرضیه ها می تواند این باشد که صمد فردی است که قصد انتقام گیری از نعیم را داشته او با همه لات های جنوب شهر رابطه دارد و احتمالا یکی از قربانیان نعیم درگذشته بوده که حالا تصمیم گرفته بعد از آزادی نعیم از او انتقام بگیرد. 

قاتل ساحل کیست


فرضیه دوم می تواند این باشد که صمد خودش فردی است که از سوی شخصی اجیر شده و خودش دشمنی با نعیم نداشته است. آنچه مسلم است نعیم لاتی لوتی مسلک است او به نوچه هایش به خوبی رسیدگی می کند و آنها را دوست دارد. ما در ابتدای سریال می فهمیم که نعیم به خاطر نوچه هایش به زندان رفته است و جرمی که به خاطرش مجازات شده را واقعا انجام نداده است. بنابراین احتمال اینکه او دشمنی داشته باشد که چنین انتقامی بگیرد بسیار ضعیف است. بنابراین فردی صمد را اجیر کرده تا ساحل را بکشد.
می دانیم که تجاوز فراتر از قتل است. وقتی فردی مورد تجاوز قرار می گیرد در واقع متجاوز قصد قتل به تنهایی را نداشته بلکه قصد دارد اعلام کند انتقام گرفته و خانواده او را بی آبرو می کند و بعد دست به قتل می زند. 


تجاوز یکی از شاخصه های انتقام ناموسی است. بنابراین می توان گفت قوی ترین فرضیه این است که پای لیلا مادر ساحل در میان است. 
تا اینجای داستان ما می دانیم که مادر لیلا فقط یک دروغ به شوهر دومش گفته است اما آیا این همه واقعیت است؟ به نظر می رسد کسی که نقشه قتل را کشیده و اجرا کرده است فردی است که به خانواده نعیم، لیلا، پرونده قاتل درختی به طور کامل تسلط دارد و پیچیدگی های کار پلیس را می داند. بنابراین قاتل ساحل می تواند کسی باشد که قصد انتقام گیری از پلیس و نعیم را به صورت همزمان دارد. 
او احتمالا کسی است که نعیم به خاطرش زندانی شده است. فردی که شاید به گذشته لیلا مادر ساحل متصل است. در نمایی از محاصره خانه صمد می بینیم که او در یک خانه فقیر نشین در جنوب شهر تهران زندگی می کند. استایل فردی که برای باز کردن در قدم بر می دارد می توانیم متوجه شویم که او چندان جوان نیست و احتمالا در میانسالی به سر می برد. اما به نظر نمی رسد فردی که در را باز می کند صمد باشد. احتمالا او کسی است که می تواند پلیس را به صمد برساند و دوباره دوئل  دوباره پلیس و نعیم برای پیدا کردن قاتل اصلی دوباره به جریان خواهد افتاد.  

 

دیدگاه‌ها
احمد 1401/11/22
دوست پسر ساحل متهم بقتل ساحل
ناشناس 1401/11/09
من پوست شیر را نگاه میکنم از اول من همان اول فیلم متوجه شدم قاتل اصلی بهزاد پدر خاندهاش است
ناشناس 1401/11/08
چه بی مزه اولا اون جسدی که پیدا کرده بودند و سوزانده شده بود کی بوده یا فقط ساحل نعیم مهمه ......
Neda 1401/11/07
من همه قسمت های پوست شیر را دیدم و صمد قاتل اصلی فیلم بود که غذای درختی رو میخورد و یه نعیم دیگه هم هست که با صمد هم دست است همه این ماجرا سر نعیم و خود ساحل است ساحل به آدم ها پود دادن که ازش فیلم بگیرن و همه را بیرونه
رها 1401/11/05
بچه ها من همشو دیدم. قاتل اصلی: صمد نوچه بعدیش: کامران تفتی(اسمش نریمان) نوچه بعدترش: بهنامه. نه ناپدریش دست داشته، نه صدرا، نه رضا پروانه، نه زن رضا پروانه، ونه مربی بکس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.