2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل محمد زکی زاده بازیگر نقش ظفر در سریال از سرنوشت 3

بیوگرافی کامل محمد زکی زاده بازیگر نقش ظفر در سریال از سرنوشت 3

محمد زکی زاده بازیگر جوانی است که با سریال از سرنوشت به مخاطبان تلویزیون معرفی شد. بیوگرافی کامل او را بخوانید.

جامعه پویا -محمد زکی زاده بازیگر جوانی است که هرچند سالهای زیادی است در سینما و تلویزیون ایران کار می کند اما عمده فعالیتش پشت دوربین بوده است. 

 

محمد زکی زاده  بازیگر نقش ظفر
محمد زکی زاده 28 ساله است و 19 مهر ماه به دنیا امده است. 
محمد زکی زاده با سریال از سرنوشت دو و سه مقابل دوربین آمد و نقش ظفر وکیل جوانی را بازی می کند که دوران کودکی خود را در پرورشگاه گذرانده و با تلاش زیاد موفق شده وکیل شود و حالا در شغل خود بسیار موفق است.

 

 

 آنطور که سایت منظوم نوشته محمد زکی زاده، طراح گریم سینما و تلویزیون نیز هست. او بیشتر فعالیت خود را در این حوزه انجام داده است اما با شروع سریال از سرنوشت به پیشنهاد کارگردان تصمیم گرفت جلوی دوربین هم بیاید. هرچند ظفر در از سرنوشت دو هم حضور داشت  اما نقش او در سریال از سرنوشت سه پررنگ است. او با بازداشت هاشم با بازی دارا حیایی وارد این سریال شد و حالا به دنبال این است که بداند آیا واقعا هاشم قاچاق  دلار کرده یا نه. در این میان ظفر به واقعیت هایی درباره هاشم می رسد و بیان کارهای او تاثیر زیادی روی سهراب با بازی کیسان دیباج می گذارد و همه چیز تغییر می کند. 

 

بازیگران سریال از سرنوشت فصل سوم
محمد زکی زاده در تهران درس خوانده و فعالیتش هم در حوزه تحصیلی اش بوده است. او دکلمه هایی هم از اشعار هوشنگ ابتهاج دارد و تسلطش در حوزه ادبیات را هم نشان میدهد. 
محمد زکی زاده شعرهای هوشنگ ابتهاج را دکلمه و منتشر کرده است. او در ادبیات و شعر نیز فعالیت دارد و شعرخوانی و دکلمه از دیگر کارهایی است که او انجام می دهد. 

 

کیسان دیباج و محمد زکی زاده در از سرنوشت فصل سوم
محمد زکی زاده در تئاتر نیز فعالیت داشته از تئاتر وارد تلویزیون سینما شده است. 
کامنت های فاطیما بهارمست و دارا حیایی برای محمد زکی زاده نشان می دهد رابطه بسیار خوبی میان اعضای گروه از سرنوشت 3 برقرار است و دوستی بین آنها شکل گرفته است. او علاوه بر فاطیما بهارمست و دارا حیایی با کیسان دیباج و مونا کرمی در این سریال هم بازی است. 
این هنرمندجوان مطالعات زیادی در حوزه ادبیات کلاسیک فارسی دارد و نوشته هایش نشان از مطالعات گسترده اش در این زمینه دارد.  محمد زکی زاده در صفحه اینستاگرامش به تحصیلاتش در زمینه ادبیات فارسی اشاره کرده خود را استاد و پژوهشگر زبان و ادبیات فارسی معرفی کرده است. او همچنین سردبیر مجله تحلیلک نیز هست. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.