2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل شهنام شهابی بازیگر نقش بزرگسالی امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل شهنام شهابی بازیگر نقش بزرگسالی امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

شهنام شهابی بازیگر و کارگردان در سریال بیگانه ای با من است نقش آفرینی کرده است. بیوگرافی کامل او را بخوانید

جامعه پویا -شهنام شهابی بازیگر جوانی است که سالهای زیادی است در سینما و تلویزیون مشغول به کار است. 


شهنام شهابی متولد سال 61 است و کار در سینما را با کارگردانی شروع کرد او بعد از کارگردانی چند فیلم کوتاه وارد عرصه بازیگری شد. 
شهنام شهابی بازیگری را از 8 سالگی شروع کرد. او زاده بوشهر است و در آنجا بزرگ شده است. .شهنام شهابی یک خواهر و ۲ برادر دارد ، پدرش دندانپزشک و مادرش خانه دار است.

شهنام شهابی


شهنام شهابی اولین فیلم خود را در 8 سالگی بازی کرد او در فیلم شاخ گاو به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرد. خودش می گوید: در 8 سالگی وقتی بازیگر شدم به خاطر زرق و برق سینما بود اما بعد عاشق این حرفه شدم و تا بزرگسالی ادامه دادم.
شهنام شهابی درکارش وسواس بسیار زیادی دارد با اینکه کارهای زیادی انجام داده اما چون در انتخاب نقش بسیار حساس است به اندازه هم سالان خودش بازیگری نکرده است. 

 


او برای چند سال کار بازیگری را کنار گذاشت. خودش درباره دلیل کارش می گوید: در سنی بودم که چهره ام داشت عوض می شد به دنبال یک کار خوب بودم تا با چهره جدید وارد شوم. 
شهنام شهابی داشتن یک پدر و مادر خوب را خوش شناسی بزرگ زندگی اش می داند و موفقیتش را مدیون آنهاست. 

 

شهنام شهابی
شهنام شهابی و خوانندگی


شهنام شهابی علاوه بر بازیگری و کارگردانی خوانندگی هم کرده است. البته خوانندگی برای او یک حرفه نیست بلکه علاقه است. او به صورت تخصصی کیبورد می نوازد و چندین آهنگ نیز خوانده است. اما حرفه اصلی او سینماست.
او کارگردان فیلم های کوتاه بوده است و در سریال تاوان هم چند ترانه ‌ ای را اجرا کرد ،خوانندگی برای او چندان جنبه حرفه ‌ ای ندارد و بیشتر دلی است.

 


زندگی خصوصی شهنام شهابی

 


همانطور که گفته شد شهنام شهابی سه خواهر و برادر دارد  و پدرش دندانپزشک است. او در سال 96 با همسرش سوفیا ازدواج کرد و زندگی عاشقانه ای را با هم شروع کردند. 
شهنام شهابی در سریال بیگانه ای با من است هم حضور دارد. او در فصل دوم این سریال نقش بزرگسالی امیرعلی نوه قلابی خانواده را بازی می کند . امیرعلی خبرندارد نوه واقعی خانواده نیست و درحالیکه ثروت زیادی به او رسیده عاشق دختری به نام لیلا می شود که نوه واقعی خانواده است و البته او هم خبر ندارد. در این سریال ونوس کانلی نقش مقابل او را بازی می کند. 

شهنام شهابی در سریال بیگانه ای با من است

 

فیلمهای سینمایی

 

شیش و بش (۱۳۸۹)
جنایت و جنحه (۱۳۸۴)
بی تو تنهایم (۱۳۸۰)
از کنار هم می‌گذریم (۱۳۷۹)

آقای رئیس جمهور (۱۳۷۹)
ابراهیم (۱۳۷۵)
تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴)
شاخ گاو (۱۳۷۴)

 

سریالهای شهنام شهابی


بیگانه ای با من است 1399
سریال پرستاران (1395)
سریال پنجره (۱۳۹۰)
پنج کیلومتر تا بهشت (رمضان ۱۳۹۰)
تاوان (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۸۹) شبکه سه
خانه‌ای در تاریکی

جوانی (۱۳۸۰)
این زمینی‌ها (۱۳۷۹)
بگذار آفتاب برآید (۱۳۷۸-۱۳۷۷)

بازگشت به خانه (۱۳۷۶-۱۳۷۵)
این یک دادگاه نیست (۱۳۷۹ اصغر توسلی) شبکه تهران
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.