2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ناگفته های مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس

ناگفته های مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس

مهشید جوادی بازیگر جوانی است که با حضور در سریال بچه مهندس بسیار دیده شد. ناگفته های او از این سریال را بخوانید

جامعه پویا - هرچند مهشید جوادی چندین سال است که بازیگری می کند اما نقش او در سریال بچه مهندس نقطه عطفی در زندگی بازیگری او بود و نامش را بر سر زبانها انداخت. 

مرضیه در سریال بچه مهندس


مهشید جوادی در سریال بچه مهندس نقش دختری به نام مرضیه توفیقی را بازی می کند. او  در این سریال دختر شیوا خسرومهر و فرهاد قائمیان در نقش دکتر توفیقی است. مرضیه توفیقی دختر یکی یک دانه خانواده است که تلاش می کند هویت مستقلی از پدرش داشته باشد. او دختری است که سعی می کند همیشه واقعیت را بگوید حتی اگر به ضررش تمام شود. مرضیه توفیقی دانشجوی نخبه ای است که چون پدرش رئیس دانشگاه است نگران برچسب آقازادگی است به همین دلیل هویت خود را پنهان کرده و از نام مرضیه مقدم برای خودش استفاده می کند اما در نهایت هویت واقعی او لو می رود و انگ می خورد. با شکست عاطفی جواد جوادی دیگر دانشجوی نخبه مهندسی و طرد شدن از سوی مژگان حالا مرضیه عاشق جواد شده و جواد از او خواستگاری می کند. 

 

بیشتر بخوانید: ناگفته های محمدرضا رهبری از بازی روزبه حصاری بازیگران نقش جواد سریال بچه مهندس4

بازی مهشید جوادی در سریال بچه مهندس نقدهای مثبت و منفی زیادی گرفت. حالا مهشید جوادی به سوالات مخاطبانش در روزنامه جام جم پاسخ داده است. 
مهشید جوادی، بازیگر نقش مرضیه در پاسخ به این پرسش که مخاطبان در فصل قبلی این نقد را داشتند که مرضیه خیلی مثبت مطلق است، آیا این شخصیت همچنان در فصل چهارم هم به این شکل است یا نه، تاکید می‌کند: گرچه مرضیه در فصل سوم مثبت بود اما گاهی می‌دیدیم او هم مثل هر فرد دیگری اشتباهاتی می‌کند. 

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس

بیشتر ببینید: سکانس بچه مهندس؛لحظه ای که اولین بار جواد عاشق مرضیه شد

در فصل چهارم مرضیه با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود و همین باعث می‌شود که اشتباهاتی داشته باشد البته خیلی بیشتر نمی‌توانم توضیح بدهم چون قصه لو می‌رود اما به نظرم جذابیت قصه در فصل چهارم بیشتر از سوم است و من هم شخصا مرضیه را در فصل چهارم بیشتر دوست دارم و اتفاقاتی که مرضیه با آنها مواجه می‌شود باعث خواهد شد از او واکنش‌های متفاوتی هم ببینیم.

 

 

وی درباره این‌که مرضیه تا چه میزان با دختر امروزی مطابقت دارد، می‌گوید: مابه‌ازاهای مرضیه کم نداریم در جامعه البته نقش مرضیه در فصل سوم خیلی نبود اما در فصل چهارم پررنگ‌تر است و همین جذابیت را برایم بیشتر کرده است.

این بازیگر با اشاره به این‌که فصل سوم این سریال همچون یک مخاطب دنبال می‌کرد، می‌افزاید: همیشه خودم را جای مخاطبان می‌گذارم و کارهایم را می‌بینم چون دلم می‌خواهد از تماشای سریال لذت ببرم. امیدوارم مخاطبان از تماشای فصل چهارم سریال هم چون فصل‌های قبلی لذت ببرند. در این فصل بازیگران جدید خوبی هم اضافه شدند و قصه چالش‌های خودش را دارد. من هم با جان و دل نقش مرضیه را بازی می‌کنم.

 

روزبه حصاری و مهشید جوادی در بچه مهندس

جوادی در پاسخ به این سوال که تغییر کارگردانان منجر به تغییر راکورد بازی‌تان نشده، می‌افزاید: نه، به هیچ‌وجه مشکلی نداریم. همانقدر که کار با آقای غفاری را دوست دارم از کارکردن با آقای کاوری هم لذت می‌برم.
 

 

دیدگاه‌ها
جانان 1400/12/22
به نظره من مهشید جوادی زیاد قشنگ بازی نمی کنه ولی تجربش در سریال بچه مهندس قشنگ بود بخصوص فصل سوم🌺
باقری 1400/12/12
قشنگ بود😁😍 ولی به نظرم بهتر بود مثله بقیه سریالا مرضیه از چهار تغییر میکرد
کوثر 1400/12/01
مهشید تو و آقای رهبری خیلی بهم میایید چقدر حستون تو سکانس جشن کافی شاپ که کنار هم نشستید و شمع جشن و فوت کردید و خندیدید و نزدیک هم شدید فوق العاده بود
قادری 1400/11/29
عشق جواد به تو در فصل چهار فوق العاده بود🌹 ممنون آقای رهبری منتظر فصل 5😍🙌
مجتبی محمدی 1400/11/26
مهشید جوادی و محمد رضا رهبری زوج خیلی خوبی بودید🌹🌹💗💗❤❤
یوسفی 1400/11/25
و فرهاد قایمیان جز بهترین هاستن
یوسفی 1400/11/25
فصل پنجم درست کنید رهبری خیلی خوبه با ثریا قاسمی💕💕
ستاره هادیان 1400/11/24
بچه مهندس چهار زیبا بود 😍😍 یک عشقه زیبا و واقعی💋💋 ممنون از محمد رضا رهبری مهشید جوادی💕💕
سارینا 1400/11/23
تو و محمد رضا خیلی بهم میایید😂😍 وای سکانس کافی شاپ که جشن گرفتید نزدیک هم شدید😂😂😍😍
لیلا فرهمند 1400/11/22
عالی بود بچه مهندس چهار رهبری خیلی شبیه رحمانی بود عشق جوادم به مرضیه فوق العاده بود😍💗

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.