2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم سینمایی ابلق ،  خلاصه داستان فیلم و بازیگران

معرفی کامل فیلم سینمایی ابلق ، خلاصه داستان فیلم و بازیگران

فیلم البق ساخته نرگس آبیار یکی از فیلم های شرکت کننده در جشنمواره فیلم فحر 99 است. خلاصه داستان، بازیگران و همه چیز درباره فیلم ابلق را اینجا بخوانید

جامعه پویا -فیلم سینمایی ابلق ساخته نرگس آبیار از جمله فیلم هایی است که در جشنواره فیلم فجر 99 به نمایش در می آید. 
در فیلم سینمایی ابلق دو بازیگر اصلی فیلم شبی که ماه کامل شد یعنی هوتن شیکبا و الناز شاکر دوست حضور دارند. الناز شاکر دوست و هوتن شکیبا پیش از این تجربه موفقی با نرگس آبیار داشتند و به خاطر بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد توانستند از جشنواره فیلم فجر جایزه بگیرند. 
اینبار نرگس آبیار با فیلم ابلق به جشنواره آمده است. این فیلم ستارگان دیگری هم دارد. نویسندگی فیلم را هم نرگس آبیار و پریسا گرزیان برعهده داشتند. 

بهرام رادان در فیلم ابلق


داستان فیلم ابلق


فیلم ابلق  سرگذشت زنی را در حاشیه شهر روایت می‌کند که با همسر و فرزندش زندگی می‌کند اما ماجرایی زندگی آن‌ها را دستخوش تغییر و تحول می‌کند.

 


حضور بهرام رادان در فیلم ابلق

 


بهرام رادان در فیلم ابلق یکی از متفاوت ترین فیلم هایش را بازی کرده است او که تا پیش از معمولا نقش یک جوان پولدار و خوشتیپ را بازی می کرد حالا در هیبتی دیگر ظاهر شده است و گریم سنگین او باعث می شود تا کمتر کسی متوجه شود این فرد بهرام رادان سوپر استار است.  منتقدان بر این باورند که احتمالا بهرام رادان بتواند با این فیلم یکی از کاندیداهای جشنواره باشد. خود فیلم نیز به احتمال زیاد یکی از کاندیداهای جشنواره است. 

الناز شاکر دوست در فیلم ابلق


بازیگران فیلم ابلق

 


بهرام رادان
الناز شاکردوست
هوتن شکیبا
مهران احمدی
گلاره عباسی
گیتی معینی
امین میری
الهه اذکاری

 


سایر عوامل فیلم ابلق


فیلم ابلق را نرگس آبیار کارگردانی کرده و نویسندگی آن را هم به همراه پریسا گرزیان برعهده داشته است. تهیه کننده فیلم نیز محمد حسین قاسمی است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.