2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

سیلی هوتن شکیبا به صورت الناز شاکر دوست در ابلق

هوتن شکیبا و الناز شاکر دوست بعد از همکاری موفق در فیلم شبی که ما کامل شد حالا در فیلم ابلق در کنار هم قرار گرفتند. سکانس شوکه کننده ای از ان را ببینید

جامعه پویا - هوتن شکیبا و الناز شاکر دوست زوج هنری هستند که در چند فیلم کنار هم قرار گرفتند و بازی های موفقی داشتند آنها برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد سیمرغ بلورین دریافت کردند. 

شبی که ماه کامل شد ماجرای زندگی عبدالحمید و عبد المجید ریگی بود. دو برادر تروریستی که یک گروه تروریسی تشکیل داده و جنایت های زیادی را انجام دادند. الناز شاکر دوست در این فیلم نقش همسر حمید را بازی می کرد زنی که عاشق عبدالحمید شده و بعد از ازدواج با او قربانی  خشونت های شوهر و برادر شوهرش شد. ماجرای فیلم شبی که ماه کامل شد داستان واقعی بود ومادر دختری که چنین خشونتی علیه او اعمال شده بود نیز در جشنواره حضور داشت. 

حالا نرگس آبیار با فیلم ابلق به جشنواره فجر 99 آماده است. بجز الناز شاکر دوست و هوتن شکیبا ، بهرام رادان نیز در این فیلم بازی کرده و نقش متفاوتی را از او می بینیم. گفته می شود ابلق یکی از بهترین فیلم های جشنواره است و احتمال اینکه بهرام رادان در این جشنواره جایزه بگیرد بسیار زیاد است. 

سکانس هایی از این فیلم را ببینید

بیشتر بخوانید: معرفی کامل فیلم سینمایی ابلق ، خلاصه داستان فیلم و بازیگران

بیشتر ببینید: عشق هوتن شکیبا به الناز شاکردوست در شبی که ماه کامل شد
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.