2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا اکستنشن ابرو روش مناسب زیبایی ابرو است

آیا اکستنشن ابرو روش مناسب زیبایی ابرو است

اکستنشن ابرو نوعی پیوند موقت ابرو برای پرپشتی است همه چیز درباره اکستنشن ابرو را اینجا بخوانید

جامعه پویا -اکستنشن ابرو یک روش مناسب و بسیار طبیعی برای کسانی است که دچار کمپشتی شدید ابرو هستند. 


تا پیش از این از هاشور یا تاتو برای خانم هایی که کم پشتی ابرو داشتند استفاده می شد اما تمایل افراد به داشتن ابروی طبیعی باعث شده تا محققان و پزشکان به سمت ابداع روش های جدیدتری بروند. 

 

بیشتر بخوانید: فیبروز ابرو انجام بدهیم یا نه


اکستنشن ابرو یکی از این روشهاست که اتفاقا ابروهای بسیار زیبایی را هم برای افراد درست می کند. البته این روش روی افرادی پیاده می شود که به دلایلی مانند بالا رفتن سن یا بیماری ابروهای خود را از دست داده اند. 

اکستنشن ابرو


اکستنشن ابرو چطور درست می شود


 در اکستنشن ابرو الیاف های کوچک از موهای ترکیبی را به مو و یا پوست ابرو توسط چسب پزشکی شفاف متصل می کنند تا ابروها ظاهری پر و کلفت تری داشته باشند .تعداد موهای کاشته شده با این روش متفاوت است و برای هر ابرو حداکثر از 200 تار مو استفاده می شود.

 


اکستنشن ابرو چطور کار گذاشته می شود

اکستنشن ابرو بهتراست یا میکروبلدینگ

 


هر تار مو با کمک چسب پزشکی روی تارهای نازک و موهایی که روی ابرو وجود دارد چسبانده می شود اینکار معمولا با موچین های مخصوص انجام می شود که کار تمیز باشد. برای اینکه اکستنشن ابروی خوبی داشته باشید حتما باید یک فرد خبره اینکار را برای شما انجام دهد چرا که ظریف کاری زیادی لازم است. 

 


برای انجام اکستنشن ابرو مدت زمان 30 تا 120 دقیقه لازم است .با استفاده از موچین هر یک از الیاف با دقت و وسواس به طور ک به یک در جای خود قرار می گیرند . برخلاف اکستنشن مژه که الیاف در یک جهت متصل می شوند ، در اکستنشن ابرو ، رشته ها از الگوی رشد موی ابرو و در زوایای مختلف پیروی می کند تا شکل نهایی ابروها طبیعی تر شود.

اکستنشن ابرو چطور انجام می شود


از ابروی اکستنشن چطور باید مراقبت کرد


مراقبت اولیه در اکستنشن ابرو بسیار مهم است. برای اینکه مراقب ابروهای خود باشید باید 48 ساعت به هیچ وجه به آن آب نخورد. از چرب کردن آن با روغن های گیاهی و وازلین خودداری کنید و روی ابرو یا صورت نخوابید  و شی سنگین روی آن قرار ندهید و صورت خود را جایی فشار ندهید. از کشیدن دستمال زبر روی ابرو خودداری کنید. 

بیشتر بخوانید: فیبروز ابرو چیست و زمان ماندگاری آن چقدر است


کارهایی که قبل از اکستنشن ابرو باید انجام داد


به هیچ وجه قبل از اکستنشن ابروهای خود را رنگ نکنید. یا تیغ نزنید. یک هفته قبل از موچین استفاده نکنید.


ماندگاری اکستنشن ابرو چقدر است


اکستنشن ابرو 3 هفته تا یک ماه ماندگاری دارد. البته اگر موها به تارهای نازک چسبانده شده باشند این مدت دوام دارد و اگر روی پوست چسبانده شده باشند یک هفته دوام خواهند داشت. بنابراین ماهی یکبار باید برای ترمیم مراجعه کنید.

 


نکاتی درباره اکستنشن ابرو


اکستنشن ابرو حتما باید توسط یک متخصص انجام شود. چرا که هماهنگ کردن تاج و دم ابرو بسیار سخت است. حتما باید بین این دو هماهنگی باشد در غیر این صورت ابرو تابه تا شده و زیبایی را از دست می دهد.
200 تار مو به اندازه یک ابرو نیمه باریک است بنابراین نباید انتظار زیادی از اکستنشن مو داشته باشید. 


هزینه اکستنشن ابرو


هزینه اکستنشن ابرو نسبت به جنسی که به کار می رود و مهارت فرد بسیار متفاوت است معمولا بر اساس تارمویی که متصل می شود هزینه دریافت می شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.