2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار و بازیگران سریال چوب خط

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار و بازیگران سریال چوب خط

سریال چوب خط با ژانر کمدی از شبکه سه سیما پخش می شود. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال چوب خط که سریالی در ژانر کمدی است و قرار بود برای ایام نوروز پخش شود به جای دادستان پخش می شود. 
سریال چوب خط ابتدا قرار بود یک فیلم سینمایی باشد اما به دلیل شرایط کرونایی امکان ساخت آن وجود نداشت. تا اینکه تلویزیون قصه آن را تصویب کرد و به صورت سریال ساخته شد. 

 

این سریال که پیش‌تر برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده بود ، مضمونی کمدی و اجتماعی دارد و قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند
بابک کایدان طراح این قصه  پیش از این گفته بود: من یک فیلمنامه سینمایی با نام «درباره جعفر» داشتم که منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده‌اش بود اما به دلیل شرایط کرونایی و وضعیت سینماها دست نگه داشتیم و تولید آن به تعویق افتاد. این قصه به تلویزیون ارائه شد که قصه‌اش را دوست داشتند و گفتند از آن یک سریال بسازیم. با این حال من امکان کار روی آن را نداشتم ولی باز هم یکی دو جلسه با عوامل همراه شدم و می‌دانم علی دلگشایی مشغول نگارش متن آن شد.

سریال چوب خط

 

بازیگران سریال چوب خط


الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در سریال چوب خط به ایفای نقش می‌پردازند.

 

ساعت پخش سریال چوب خط 

 


سریال چوب خط هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 از شبکه سه پخش می شود. پیش از این سریال دادستان دراین ساعت پخش می شد که با پایان ان چوب خط جایگزین می شود.

 


تکرار سریال چوب خط


تکرار این سریال  در ساعت های ۱:۴۵بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۴ روز بعد پخش خواهد شد.  از انجایی که قرار بود این سریال برای نوروز پخش شود به نظر می رسد این سریال 14 قسمتی باشد .اما هنوز به صورت دقیق دراینباره صحبتی نشده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.