2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل خیام وقار کاشانی بازیگر نقش محسن در سریال هم بازی

بیوگرافی کامل خیام وقار کاشانی بازیگر نقش محسن در سریال هم بازی

خیام وقار کاشانی بازیگر نقش محسن در سریال هم بازی است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -خیام وقار کاشانی بازیگر مکتولد سال 60 است و در کاشان به دنیا آمده و بزرگ شده است. 


خیام وقارتهرانی با بازی در سریال بچه مهندس به اوج شهرت خود رسید. او یک بازیگر حرفه ای تئاتر است که سالها در تئاتر بازیگری کرده است و هنوز هم خواستگاهش تئاتر است. 
خیام وقار تهرانی بازیگری را از سال 76 در کاشان شروع کرد. او در رشته بازیگری تئاتر نیز فارغ التحصیل شد و در کاشان فعالیت خود را ادامه داد. 
زندگی خصوصی خیام وقار کاشانی
خیام وقار کاشانی دختری به نام بارا دارد. او ازدواج کرده و متاهل است. او اولین بازی خود را در سال ۸۷ در سریال کارآگاهان انجام داد و تاکنون چند سریال و فیلم سینمایی چون تابو را ایفای نقش کرده است.

 

خیام وقار کاشانی

همچنین علاوه بر بازیگری و درخشش در ایفای نقش در زمینه کارگردانی نیز چندین اثر بسیار شاخص در کارنامه هنری او می درخشد که می توان به نمایش های «محرمانه» و «نخودی» و ..‌.اشاره کرد.
خیام وقار تهرانی تا سال 93 در کاشان فعالیت می کرد و در آنجا زندگی هم می کرد اما در سال 93 به تهران آمد و در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. او با تماشاخانه ایران شهر آغاز کرد و بسیار خوش درخشید. 

 


خیام وقار کاشانی علاوه بر بازیگری تدریس هم می کند و در چند آموزشگاه به عنوان مدرس بازیگری درس می دهد. خیام وقار کاشانی با بازی در سریال دکتر ماهان و سپس بچه مهندس بسیار خوش درخشید و به یک چهره تبدیل شد. 
او در سریال بچه مهندس نقش جوان مهندسی را بازی می کرد که در یک مرکز نظامی به کار ساخت کوادکوپر مشغول بود که مورد هدف تروریست ها قرار گرفت و ترور شد. جای او را جواد جوادی دیگر شخصیت این سریال گرفت. 

 


خیام وقارکاشانی در سریال هم بازی


خیام وقار کاشانی در سریال هم بازی نیز نقش آفرینی کرده است او در سریال هم بازی نقش محسن را بازی می کند و مسئول گلخانه ای بزرگ است که گیاهان دارویی تولید می کند. 

 


فیلم شناسی خیام وقار کاشانی


مجموعه تلویزیونی دلدار، سریال پنجمین خورشید، شاید برای شما اتفاق بیفتد، عملیات ۱۲۵، خانه ی دوستی، زندگی از نو، خانواده ی دکتر ماهان، بچه مهندس 3، سریال هم بازی ، فیلم سینمایی تابو، فیلم سینمایی کار کثیف ، فیلم کوتاه هشتگ ساعت چهار، فیلم کوتاه پل ، فیلم مردن در آب مطهر ، از آثار این هنرپیشه است.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.