2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی حسین مهری بازیگر نقش مهران در  سریال هم بازی

بیوگرافی حسین مهری بازیگر نقش مهران در سریال هم بازی

بیوگرافی کامل حسین مهری بازیگر نقش مهران سریال هم بازی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -حسین مهری بازیگر ایرانی  متولد 23 آبان ماه سال 1363 است ، او بازیگری را از سنین نوجوانی آغاز کرده و هرچند راه پر فراز و نشیبی را طی کرده اما بسیار موفق بوده است. 

 

حسین مهری حدود 20 سال است که در عرصه تئاتر کار می کند.  او اولین بار در نقش عباس در سریال زیر هشت به مخاطبین معرفی شد و در 2 سریال تا ثریا و پنجره همزمان ایفای نقش نمود.
وی بازیگر با استعدادی است که تاکنون در مجموعه های پایتخت، نابرده رنج و زیر هشت ایفای نقش کرده است و در سریال زمانه بیشتر در رسانه ها نمایان شد. 

حسین مهری در هم بازی
او بازی در سریال بالهای خیس را بدترین انتخاب و بزرگترین اشتباه در کارنامه هنری خودش میداند و معتقد است ضعف کارگردانی در این سریال به بازی او ضربه زده است. حسین مهری در سریال و فیلم معراجی ها مسعود ده نمکی نقش یک بچه مایه دار تهرانی رو بازی کرد . که به شدت ترسو هست و برای فرار از هر موقعیتی حاضر هست پول خرج کند.
اوج درخشش حسین مهری در سریال حوالی پاییز بود. او در این سریال با رویا تیموریان و لیلا اوتادی هم بازی شد و یکی از بهترین بازی های خود را داشت. 


حسین مهری بسیار گزیده کار است و سعی می کند حتما نقشی را انتخاب کند که اطمینان دارد در ایفای آن موفق خواهد شد. 

 


زندگی خصوصی حسین مهری


حسین مهری چند سالی است که ازدواج کرده و یک فرزند دارد. همسر او از اهالی سینما نیست و زندگی انها به دور از هیاهوی سینما و بازیگری است. پسرش حامین به گفته خودش بزرگترین انگیزه او برای زندگی است. 

 


حسین مهری در هم بازی


حسین مهری در سریال هم بازی نیز نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نقش  مهران ، نقش مقابل نیلوفرکوخانی (آوا ) را بازی می کند. 
تنها کار من بازیگری است و فقط از این راه زندگی می کنم.

حسین مهری


زندگی کاری حسین مهری


حسین مهری می گوید : برای انتخاب نقش من سه تا فاکتور اصلی دارم که به شدت برایم مهم است؛ کارگردان، فیلمنامه نویس و نقش. ایده اولم این است که نقش، نقشی باشد که بتوانم خودم در آن تلاش کنم، کارگردان، کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد. یک وقت هایی هم شد با کارگردان هایی کار کردم که نمی شده به آنها تکیه کرد ولی به هر حال شرایط طوری بود که چاره ای نداشتم. چیدمان کاری ما شرایط خاصی دارد. ما شرایط استاندارد و با ثبات کاری نداریم و همه چیز خیلی متزلزل است.

 

 

مگر چند تا کار خوب در سال ساخته می شود؟ من خدا را شکر می کنم که در ۲، ۳ سال گذشته در ۵ تا از بهترین سریال های این دوره تلویزیون کار کردم. من «زیر هشت»، «نابرده رنج»، «تا ثریا»، «پایتخت» و «زمانه» را در این سال ها داشتم. بنابراین تازه من در این شرایط جزو آدم های خوش شانسی بودم که کارهای قابل قبولی با کارگردان هایی انجام دادم که به دانش و مهارتم اضافه کردند.

 

 

سعی می کنم به روز باشم و اتفاقات، اطلاعات و دانش کارم را دنبال می کنم. این به روز بودن از راه های متفاوت و البته مرسومی شکل می گیرد. راه هایی مثل کتاب خواندن، نشریات را مطالعه کردن و فیلم دیدن که مخصوصا برای این آخری خیلی زمان می گذارم فیلم دیدن و رمان خواندن تاثیر فوق العاده محسوسی روی کیفیت کار می گذارند. وقتی شما رمان می خوانید، کاراکترها و ماجراهایشان را در ذهن تان تصویرسازی می کنید. همینطور مشاهده آدم ها و رفتار و واکنش های آنها می تواند خیلی کمک کند و تئاتر که متاسفانه من مدتی است از آن دور شده ام و خیلی دوست دارم یک کار خوب تئاتر انجام دهم.

 

 

فیلم شناسی حسین مهری


سرزمین کهن (1396_1387،کمال تبریزی )
همه چیز آنجاست (1393، شهرام شاه حسینی)
معراجی ها (1393، مسعود ده نمکی)
زمانه (1391، حسن فتحی)
بالهای خیس (1391، عباس رنجبر)
 پنجره (1390، قدرت الله صلح میرزایی)
تا ثریا (1390، سیروس مقدم)
پایتخت (1389، سیروس مقدم)
نابرده رنج (1389، علیرضا بذرافشان)
زیر هشت (1389، سیروس مقدم)

 


تله فیلم


عشق + 2 (1377)
به نام مادر (1390)
 ماهمه تنهاییم (1391)
 شیپورچی (فیلم) (1393)
شروع یک پایان(ارش تقوا شعار1394)

 


فیلم سینمایی


 زرد (1395مصطفی تقی زاده)
 ماجرای نیمروز(1395محمدحسین مهدویان)
 چراغ های ناتمام(1395مصطفی سلطانی)
دستیار دوم کارگردان
فیلم سینمایی بن بست (1387)
منشی صحنه
فیلم سینمایی بن بست (1387)

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.