2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پادینا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی

بیوگرافی کامل پادینا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی

پادنیا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -پادینا کیانی بازیگر متولد سال 70 است. این بازیگر ریزنقش ایران با دو سریال موفق خود را حسابی به مردم معرفی کرد. 

پادینا کیانی در سریال صفر و یک ساخته سیامک انصاری و جواد رضویان نقش شادی نوه بزرگ خانواده را بازی می کرد که کمی هم ساده لوح است. این اولین کار تلویزیونی پادینا کیانی است. 

 

پادینا کیانی یک سال قبل در فیلم کوتاهی که ریحانه پارسا آن را ساخت و شب نام داشت بازی کرد و دومین کار او سریال طنز صفر 21 است.
پادینا در سریال صفر 21 نقش دختر نگار عابدی و جواد رضویان را بازی می کند. 

پادینا کیانی در صفر 21

 
زندگی خصوصی پادینا کیانی

 

براساس اطلاعاتی که ما به دست آوردیم پادینا کیانی 18 آبان ماه سال 70 به دنیا آمده است. او تحصیل کرده  رشته بازیگری است و لیسانس چهره پردازی هم دارد. 
پادینا کیانی کار هنری را با تئاتر شروع کرد و چند سالی در این حوزه فعالیت داشت بعد از بازی در فیلم کوتاه شب، وارد تلویزیون شد. 
پادینا کیانی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا امده است ،  او ازدواج نکرده و هنوز مجرد است. پادینا کیانی اطلاعات زیادی از زندگی شخصی اش منتشر نکرده.

 


به نظر می رسد او نیز از جمله هنرمندانی است که نمی خواهد خانواده اش با حاشیه های کار هنری درگیر شوند. 
همکارانش در سریال صفر 21 او را یک هنرمند جوان بسیار با استعداد می دانستند که آینده درخشانی خواهد داشت. 

 

پادنیا کیانی

پادینا کیانی در سریال هم بازی 


پادینا کیانی بعد از بازی موفق در سریال صفر 21 برای بازی در سریال هم بازی انتخاب شد. او نقش زن جوانی را بازی می کند که خدمتکار یک شرکت خصوصی است که پری نام دارد. او یکی از نقش های پررنگ این سریال است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.