2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کیوت یعنی چه و به چه کسانی کیوت گفته می شود

کیوت یعنی چه و به چه کسانی کیوت گفته می شود

کیوت یک لغت انگلیسی است که در ادبیات شهروندان جوان بسیار استفاده می شود. همه چیز درباره معنی کیوت و افرادی که دارای چنین خصوصیاتی هستند را اینجا بخوانید

جامعه پویا - کیوت یک لغت انگلیسی است که به تازگی وارد ادبیات خانم ها و آقایان جوان شده است. 


کیوت در لغت انگلیسی به معنای بامزه و جذاب است. البته معنی کیوت با هندسام متفاوت است کیوت را برای زن و مرد به کار می بردند اما هندسام به مردان جذاب و خوشتیپ گفته می شود. 

بیشتر بخوانید: گاسیپ چیست و چه کسانی گاسیپ یا خاله زنک بازی دارند


اگر بخواهیم خصوصیات اخلاقی افرادی را که صفت کیوت به آنها نسبت داده می شود را نام ببریم باید بگوییم مهمترین خصوصیت آنها آراسته بودن و آرامش بسیار زیادشان است. 


افراد کیوت کسانی هستند که بسیار خوش مشرب و بامزه هستند و معاشرت با آنها بسیار لذت بخش است. 
افراد کیوت کسانی هستند که به راحتی دیگران را نسبت به خود جذب می کنند. زیبایی آنها فقط زیبایی ظاهری نیست و بیشتر از اینکه فقط زیبا باشند جذاب ، مهربان و دلربا هستند. این افراد بسیار صمیمی رفتار می کنند ، نگاه بالا به پایین ندارند و بسیار جذاب و خوش لباس هستند. 

کیوت یعنی چه


لحن صحبت کردنشان بسیار مهربان است و با دیگران به راحتی ارتباط برقرار می کنند. به دیگران بسیار اهمیت می دهند و از لحنی که دیگران را آزار دهد استفاده نمی کنند. با صدای بلند صحبت نمی کنند. در آرامش بخشیدن به دیگران بسیار حرفه ای عمل می کنند و همیشه باعث اطمینان خاطر هستند. در واقع افرادی با نمک و خوش پوش هستند. 

در اینستاگرام نیز از کلمه کیوت بسیار استفاده می شود. از آنجایی که اینستاگرام یک فضای شاد و جوان پسند دارد از این اصطلاح بسیار استفاده می شود. کیوت به افرادی گفته می شود که پست های بسیار بامزه و آرامش بخش می گذارند. این افراد معمولا در برابر کسانی که دچار عصبانیت هستند خیلی تندی نمی کنند و با آرامش از کنارشان عبور می کنند و سعی می کنند لحظات خوبی را برای یک فرد درست کنند. 

 

چه کسی کیوت است
وقتی گفته می شود فردی کیوت است در واقع فقط به جذابیت ظاهری او توجه نشده است بلکه به جذابیت رفتاری او نیز توجه شده است و بخش رفتاری او بیشتر مورد توجه است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.