2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل زینب عباسی بازیگر  نقش میترا سریال حورا

بیوگرافی کامل زینب عباسی بازیگر نقش میترا سریال حورا

زینب عباسی بازیگر جوانی است که در سریال حورا بازی کرده است بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -زینب عباسی بازیگر جوانی متولد 73 است که اولین تجربه بازیگری اش در مدیوم تلویزیون را با سریال حورا داشت. 
زینب عباسی تا پیش از ورود به تلویزیون  فقط در تئاتر کار می کرد. او یکی از شاگردان حسن معجونی است و در تئاتر آشپزخانه یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشت. او همچنین در تئاتر لیو نیز نقش آفرینی کرد. 

زینب عباسی بازیگر سریال حورا


زنیب عباسی متولد اردیبهشت ماه است و خصوصیات یک اردیبهشت ماهی کامل را دارد. زینب عباسی علاوه بر بازیگری عکاسی هم می کند و یک عکاس حرفه ای است.

 


زندگی خصوصی زینب عباسی 


زینب عباسی یک برادر دارد و رابطه بسیار خوبی با خانواده اش دارد. او اهل طبیعت گردی است و عکس های زیادی هم در طبیعت دارد. تیپ زینب عباسی بسیار ساده است او از جمله بازیگرانی است که به صورت طبیعی خود اعتماد دارد و آرایش زیادی نمی کند هرچند یک بازیگر بسیار خوش پوش است. 

بیوگرافی زینب عباسی


او همچنین در کارگاه باز زنده سازی معماری گلین هم شرکت کرده و در ترمیم نارین قعله دست داشته است. زینب عباسی در دانشگاه هنر و معماری یزد تحصیل کرده است و علاوه بر عکاسی و معماری و بازیگری طراحی هم می کند. به نظر می رسد رشته اصلی او معماری است چرا که بناهای تاریخی را نقاشی و طراحی می کند. 

 


بازی زینب عباسی در سریال حورا


زینب عباسی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و بعد به گروه سازنده حورا معرفی شد .او در این سریال نقش میترا را برعهده دارد  و  در کنار فاطمه گودرزی ، مرجان قمری ، عرفان ابراهیمی و منوچهر نوذری نقش آفرینی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها
آناهیتا 1400/07/27
عاشقشم خیلی نازه
فاطمه 1400/01/25
زینب عباسی متولد ۶۹!هستش نه ۸۰

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.