2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا

بیوگرافی کامل علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا

علی دهبان بازیگر و کارگردان جوانی است که در سریال ماهور نقش فرهاد را برعهده دارد بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -علی دهبان بازیگر جوانی است که پیش از بازیگری حرفه خبرنگاری را پیش گرفته بود. 
او  متولد سال 1366 در تهران و دانش آموخته رشته سینماست که البته آن را ناتمام رها کرده است ولی پیش از آن نیز در زمینه تئاتر فعالیت هایی داشته است و خودش را مدیون تئاتر خیابانی می داند.

 

فرهاد در سریال حورا
علی دهبان هم زمان با کار خبرنگاری بازیگری را هم تجربه کرد. او در سال 85 اولین فیلم خود به نام خورشید کاروان را بازی کرد. 
این بازیگر جوان برای نخستین بار با فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی وارد سینما شد و در ادامه در فیلم یک روز دیرتر و سریال «با من حرف بزن» به کارگردانی اصغر توسلی و از فردا می ترسم ایفای نقش کرد.وی فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع كارشناسی است

 


علی دهبان علاوه بر بازیگری و کار خبری تجربه کارگردانی هم دارد. او در سال 98 به عرصه کارگردانی تئاتر نیز وارد شد و نخستین نمایش خود را با عنوان « مثبت فکر کن» با بازیگری سوسن پرور و سیاوش مفیدی در تئاتر هامون روی صحنه برد.
علی دهبان همچنین تولید چند فیلم کوتاه و مستند را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا


علی دهبان همچنین تجربه کار در تلویزیون را هم دارد. او در سریال حورا در نقش فرهاد ظاهر شد. سریال حورا از شبکه سه سیما پخش شد. 

 


زندگی خصوصی علی دهبان


علی دهبان بسیار اهل مطالعه است. او پشتکار بسیار زیادی در زندگی کاری اش دارد و همین دو خصوصیت عامل موفقیت های او بوده است. علی دهبان دوستان زیادی در سینما و تلویزیون دارد که معتقدند او یکی از کارگردانها و بازیگران آینده دار کشور است. علی دهبان علاوه بر مطالعه به ورزش و موسیقی نیز به صورت حرفه ای می پردازد. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.