2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پایان سریال نون خ چه می شود

پایان سریال نون خ چه می شود

سریال نون خ 3 روبه پایان است اما گفته شده این سریال ادامه خواهد داشت. پایان داستان نون خ چیست؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا - سریال نون خ سریال طنزی ساخته سعید آقاخانی است که در سه سال گذشته به یکی از محبوب ترین سریالهای چند فصلی تلویزیون تبدیل شده است. 

سریال نون خ


بعد از سریال آینه عبرت تلویزیون دیگر سریال چند فصلی نداشت و بعد از سالها سریال پایتخت به عنوان سریالی دنباله دار به تلویزیون آمد. 6 فصل از این سریال پرمخاطب که ماجرای زندگی یک خانواده کاملا معمولی است که جاه طلبی ، صداقت ، دروغگویی ، ریا ، پاکدستی و .... را با هم دارند و مانند هر انسانی خاکستری هستند. محور این خانواده نقی معمولی است که محسن تنابنده نقش آن را بازی می کند.

 

سریال پایتخت با یک داستام منسجم و به نمایش گذاشتن بخش های مختلف شخصیتی افراد به یک سریال بسیار محبوب تبدیل شد و تا 6 فصل ادامه یافت هرچند این سریال دستخوش تحولاتی شد و مرگ نابهنگام خشایار الوند نویسنده کارکشته و برجسته این سریال داستان از ریتم خارج شد و محسن تنابنده و تیمی که نویسندگی ان را برعهده داشتند نتوانستند داستانی با قدرت فصل های قبل به نمایش بگذارند. اما بااین حال فصل 6 این سریال هم ساخته شد و نتوانست رضایت مخاطب را چندان جلب کند. 

نورالدین خانزاده و دخترانش

نون خ یک رقیب جدی 


در این میان پایتخت یک رقیب بسیار آرام و متین پیدا کرد. سریال نون خ . سریال نون خ ساخته سعید آقاخانی بازیگر درجه یک سینما و تلویزیون ایران است. حالا سعید آقاخانی نشان داد علاوه بر اینکه بازیگر درجه یکی است کارگردان بسیار خوبی نیز هست. ریتم ملایم ، شوخی های بجا ،به تصویرکشیدن یک مرد کرد که تلاش می کند همه اهالی روستایش را دورهم جمع کند و مشکلات انها را برطرف کند و در بعضی مواقع مورد بی مهری و قضاوت های آنها قرار می گیرد از نورالدین خانزاده یا نون خ یک شخصیت جذاب درست کرده است. نون خ تلاش می کند نشان دهد بسیاری از قضاوت هایی که مردم علیه همدیگر می کنند چقدر مخرب و نابجا و غیرواقعی است و می تواند زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. او مرد وفاداری است که دخترانش را محافظت می کند. نورالدین خانزاده چهار دختر دارد که از انها مراقبت می کند. شخصیت پردازی داستان تلاش می کند مردمان کرد را به خوبی به نمایش بگذارد و از مهربانی و صمیمیت انها را نشان دهد. در واقع نورالدین خانزاده حلقه اتصال جامعه ای است که در آن زندگی می کند هجوم مشکلات خارج از جامعه هرچند او را دچار چالش می کند اما نمی تواند باعث از بین رفتن این جامعه شود و مردم جامعه در برابر مشکلات خارجی مقاومت و همکاری و همدلی می کنند اما در میان خود مشکلاتی دارند که این مشکلات گاهی زندگی را برای انها سخت می کند. 

 


نورالدین خانزاده در تلاش است که دخترانش را خوشبخت کند او حتی با دخترانش هرچند که حالا بزرگ شدهاند بازی می کند. عمه ها که در سریال نون خ حضور دارند زنانی زحمت کش و تولیدگر هستند که چهار چرخ اقتصاد خانواده را به راه می اندازند آنها درواقع نمادی از شهروندان مظلومی هستند که پایه های اصلی یک جامعه هستند و در هرشرایطی درحال کار کردن و به دوش کشیدن زندگی یک جامعه هستند. 

 


سعید آقاخانی با این داستان توانست یک داستان جذاب به مخاطب ارائه دهد و بشود رقیب اصلی سریال پایتخت. حالا در این سریال که فصل سوم آن روبه پایان است و اتفاقا تهیه کننده آن با قطعیت ساخت فصل چهارم را خبر داده است. شیرین سومین دختر خانواده در آستانه ازدواج قرار دارد. او در اسیر یک رقابت عشقی میان سلمان با بازی کاظم نوربخش و فریبرز با بازی علی صالحی شده است. در کنار داستان قوی و بازی های جذاب ، انتخاب لوکیشن مناسب ، قابندی و رنگ بندی های استاندارد و دیالوگ و لهجه های درست را باید از دیگر عوامل جذابیت این سریال دانست. 

 

داستان فرعی و جذاب سلمان ، شیرین ، فریبرز 


اعتماد به نفس کاذب سلمان در خواستگاری و بدشناسی های فریبرز سکانس های خنده داری را در این سریال درست کرده است. هرچند تمایل شیرین به فریبرز است و دلخوری اش به خاطر نیامدن فریبرز برای عروسی را با قهرکردن نشان می دهد اما همچنان پیگیر اوست. 

سلمان در سریال نون خ


حالا با توجه به اینکه رقابت این دو عاشق بامزه یکی از داستان های فرعی اما جذاب سریال است و قرار است این سریال هم ادامه پیدا کند به نظر نمی رسد پایان فصل سوم نون خ با ازدواج فریبرز و شیرین پایان یابد و این رقابت عشقی حالا حالاها ادامه دارد . دیگر داستان این سریال ازدواج نورالدین خانزاده با نازنین خانم با بازی شقایق دهقان است. به نظر می رسد هرچند این ازدواج صوری است اما تبدیل به یک ازدواج واقعی شود حضور نازنین خانم به یک عشق در زندگی نورالدین خانزاده تبدیل شود و ازاین بعد ما شقایق دهقان را بیشتر در این سریال ببینیم. فصل بعدی نون خ احتمالا چند داستان فرعی از مثلث عشقی فریبرز شیرین و سلمان و همچنین عشق نازنین به نورالدین را در پی دارد. البته که یکی از جذابیت ها هم می تواند عاشق شدن روناک خواهرزاده خشن نورالدین باشد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.