2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آتنا مهیاری بازیگر نقش ماه کاووس در سریال نون خ

بیوگرافی کامل آتنا مهیاری بازیگر نقش ماه کاووس در سریال نون خ

بیوگرافی آتنا نصیری بازیگر نقش ماه کاووس در سریال نون خ را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آتنا مهیاری بازیگر تازه کاری است که با بازی در سریال نون خ به شهرت زیادی رسید . 

 


آتنا مهیاری  متولد سال 66 است و هنوز در آثار زیادی بازی نکرده است. او یکی از شاگردان مهدی فخیم زاده است و اولین بار در سال 97 با بازی در فیلم مشت آخر در کنار گوهر خیراندیش وارد سینمای ایران شد. 

 

ماه کاووس در سریال نون خ
او بعد از فیلم مشت آخر در فیلم خون شد ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد و هم بازی شدن با سعید آقاخانی پای او را به سریال نون خ باز کرد. 
آتنا مهیاری  در سریال نون خ نقش ماه کاووس را بازی می کند. او دختر عمو کاووس است که هنرهای زیادی دارد و پدرش دنبال یک شوهر خوب برای ماه کاووس است. 

 


زندگی خصوصی آتنا مهیاری


آتنا مهیاری بسیار خوب به لهجه کردی صحبت می کند و همین هم شایعه کرد بودن او را مطرح کرده است اما خودش در اینباره توضیحی نداده است. او بازیگر بی حاشیه ای است و از زندگی خصوصی اش اطلاعات چندانی در دست نیست. آتنا مهیاری فن بیان بسیار قوی دارد و خیلی زود نقش را از آن خودش می کند. پیشکسوتان بازیگری معتقدند به زودی یکی از ستاره های سینما خواهد شد. 

ماه کاووس در سریال نون خ کیست


اتنا مهیاری در هر سه فصل نون خ حضور داشت و حالا که اخبار تایید شده حکایت از ادامه این سریال جذاب دارد به نظر می رسید  نقش ماه کاووس در سریال نون خ پررنگتر شود. 
او در چند قسمت آخر نون خ 3 نیز نقش پررنگتری داشت. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.