2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سیما خضرآبادی بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس

بیوگرافی کامل سیما خضرآبادی بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس

سیما خضرآبادی بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس 4 است .بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سیما خضرآبادی بازیگر ، متولد سال 67 است و تا کنون در چندین سریال بازی کرده است. 

 


سیما خضرآبادی در دانشگاه سوره در رشته بازیگری تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده است. او فعالیتش را از تلویزیون آغاز کرد. 
سیما خضرآبادی پیش از اینکه وارد دانشگاه شود و زمانی که هنوز کودک بود در تلویزیون مشغول به کار شد. او برای اولین بار وقتی 8 ساله بود جلوی دوربین رفت و در سریال فرزندم بزرگ شده بازی کرد. 

سیما خضرآبادی در سریال بچه مهندس


سیما خضر آبادی از بازیگرانی است که در تلویزیون کار می کند و به نوعی فرزند تلویزیون است. پدر و مادرش با شغل او مشکلی نداشتند از اما از اینکه او از کودکی بازیگری را شروع کرد مخالف بودند و معتقد بودند نباید به درس سیما لطمه ای وارد شود. 

 


زندگی هنری سیما خضر آبادی

 


سیما خضرآبادی در سریال سلام آقای مدیر با بازیگرانی چون روزبه حصاری، ارسلان قاسمی،داریوش فرهنگ،علی اوسیوند،نیکی مظفری،اتابک نادری، ایوب آقاخانی،سوگل طهماسبی، سهند جاهد، کاظم بلوچی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست و… همبازی شد.
 او سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی را نیز بازی کرد. این بازیگر جوان در این سریال بازی کوتاهی داشت و بازیگر نقش شهرزاد خواهرزاده سارا با بازی حمیرا ریاضی و نامزد سابق شهاب بود.

سیما خضرآبادی و مهشید جوادی در بچه مهندس4


سیما خضرآبادی در سریال بوی باران با بازیگرانی چون رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، وحید نفر، شمسی فضل اللهی، مهدی سلوکی، محمدرضا هاشمی،ساناز سعیدی، مهوش صبرکن، شیوا خنیاگر، مریم کاویانی، رحمان باقریان، شهاب شادابی، مهدی مهاجر ، بهزاد داوری و .... همبازی بود.

 


سیما خضر آبادی در سریال بچه مهندس 4


سیما خضر آبادی در سریال بچه مهندس 4 نیز بازی کرده است. او نقش مکمل زن را در این سریال بازی می کند و دوست مرضیه توفیقی نامزد جواد است. او از جمله بازیگرانی است که در فصل چهارم به سریال بچه مهندس اضافه شد. او در این سریال نقش شیوا را بازی می کند. او درباره نقشی که در این سریال بازی کرده است می گوید: در سری چهارم این پروژه در نقش «شیوا»، دوست صمیمی «مرضیه» (مهشید جوادی) حضور دارم. هر کسی در زندگی یک دوست خوب دارد که در تمام شیرینی‌ها و تلخی‌های زندگی همراهش است به طوری که رازها و ناگفته‌هایش را نیز تنها با بهترین دوست خود در میان می‌گذارد. نقش شیوا در زندگی مرضیه نیز به همین شکل بوده و بین آنها دوستی صمیمانه‌ای برقرار است.

 


زندگی خصوصی سیما خضر آبادی


سیما خضر آبادی در سال 96 ازدواج کرد. همسر او از اهالی هنر نیست و یک عشق این ازدواج را رقم زده است. سیما خضر آبادی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را اعلام کرد. 
او درباره نحوه آشنایی با همسرش گفته است: در یک سفر خانوادگی با هم آشنا شدیم و خانواده ها با هم صمیمی شدند و رفت وآمد شروع شد بعد هم به هم علاقه مند شدیم و ازدواج کردیم. 
سیما خضر آبادی بسیار اهل سفر است. او مطالعه زیادی دارد و در میان همکارانش به دختر مهربان سینما معروف است. او صبوری بسیار زیادی دارد و مهربانی خصوصیتی است که بسیار در مورد او گفته می شود. 

 

دیدگاه‌ها
حدیث 1400/02/15
خیلی دوست دارم تو بهتری ینی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.