2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شامیز در سریال یاور کشته می شود ؟

شامیز در سریال یاور کشته می شود ؟

پایان سریال یاور آیا به سبک فیلم های فارسی خواهد بود؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال یاور سریالی است به گفته عواملش در ژانر جوانمردی  و رفاقت. یاور مردی پا به سن گذاشته است که برای دوستی و رفاقت و راستی احترام زیادی قائل است. نقش یاور در این سریال را داریوش ارجمند بازی می کند او در سالهای اخیر تیپ شخصیتی یاور را بسیار بازی کرده است. 

 


یاور در گیر و دار زندگی و رفاقتش متوجه می شود کسی که به او خیانت می کند در خانه خودش و زیر سقف خانه خودش زندگی می کند. او متوجه می شود جلال تنها پسرش به همسرش خیانت کرده و زن دیگری گرفته و او را عقد کرده است. همچنین متوجه می شود دزدی هایی از رستورانش انجام می شود که قدیمی ترین کارگرش اینکار را می کند. 

پایان سریال یاور


یاور برای اینکه بتواند موضوع را جمع کند با دوستش شامیز که نقش او را اسماعیل محرابی بازی می کند وارد مذاکره می شود و شامیز قبول می کند به رستوران برود و یاور را کمک کند. 
دراین میان آصف با بازی محمد رشنو پسر ریوندی دشمن یاور عاشق غزل با بازی دریا مقبلی ، نوه یاور می شود. 
محسن با بازی ارسلان قاسمی از این عشق با خبر می شود و با آصف دعوا می کند اما نمی داند در نامه عاشقانه ای که آصف برای غزل نوشته شرط ازدواج را موافقت محسن عنوان کرده است. 

 


از طرفی محسن در یک مخمصه دیگر نیز قرار دارد پدربزرگش می خواهد او جانشینش در رستوران شود و برای اینکار تلاش زیادی می کند. محسن رازدار پدر بزرگ نیزهست و به خواست پدربزرگ راز بزرگ پدرش یعنی ازدواج دوم او را مخفی کرده است. 

 


حالا سریال یاور با دو داستان موازی پیش می رود. عشق آصف به غزل و دشمنی یاور و ریوندی و خیانت پسر یاور به خانواده و دزدی از رستوران پدر. 
برای پایان این سریال می توان چند داستان را پیش بینی کرد. اول اینکه شامیز یکبار دیگر  رفاقت را در حق یاور تمام می کند وارد رستوران می شود و جلوی دزدیها را می گیرد و جلال برای اینکه ثروت پدرش را از دست ندهد دست به قتل شامیز می زند. این فرضیه بسیار محتمل است چرا که در سکانس اول سریال شامیز چاقو می خورد و جانش را از دست می دهد. در این میان محسن نیز دست خواهرش را در دست دوست صمیمی اش آصف می گذارد و برای اینکار با پدربزرگش رودررو می شود. 

 

خیانت جلال در سریال یاور
دومین فرضیه پشیمانی جلال از کارهایش است چراکه یاور در سکانسی به عروسش قول می دهد کاری کند که جلال از کرده خودش پشیمان شود و دوباره به زندگی با او برگردد. 
در این فرضیه نیز شامیز بسیار نقش خواهد داشت .او از جلال می خواهد دست از کارهایش بردارد تا آبرویش نرفته است. شامیز همچنین باعث آشتی ریوندی و یاور نیز می شود و آصف و غزل هم با هم ازدواج می کنند. 

 


فرضیه بعدی تمام کردن رفاقت در حث محسن است. آصف برخلاف پدرش رفقی رو راست است و در بزنگاهی به محسن کمک می کند تا محسن رستوران پدربزرگش را از فساد نجات دهد و رفاقت را در حق او تمام می کند و برای اینکار از عشقش هم می گذرد و اشتباهات پدرش و زیاده خواهی او را به رویش می اورد. 
باید دید کدام یک از این سه فرضیه پایان سریال یاور خواهد بود. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/02/16
هیچ کدوم نشد که

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.