2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل رایان سرلک بازیگر خردسال نقش کاوه در سریال زیرخاکی

بیوگرافی کامل رایان سرلک بازیگر خردسال نقش کاوه در سریال زیرخاکی

بیوگرافی کامل رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی

جامعه پویا - رایان سرلک بازیگر ، کودک که استعداد فراوانش برای بازیگری او را به یک ستاره تبدیل کرده دوباره با سریال زیرخاکی به تلویزیون برگشت. 
رایان سرلک متولد سال 92 است ، او از پدر و مادری تحصیل کرده زاده شده و توجه ویژه آنها به استعداد فرزندشان باعث شد تا رایان سرلک وارد حرفه بازیگری شود. 

 

سریال زیرخاکی 2 رایان سرلک و ژاله صامتی
رایان سرلک چطور بازیگر شد


رایان سرلک استعداد زیادی در تقلید صدا و دابسمش بازیگران و خوانندگان داشت همین هم باعث شد تا پدر و مادرش متوجه استعداد خاص او برای بازیگری شوند. رایان وقتی 4 ساله بود در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و و یک سال بعد یعنی در 5 سالگی توانست به عنوان بازیگر یک فیلم انتخاب شود. 


رایان سرلک برای اولین بار در فیلم راند چهارم نقش آفرینی کرد. بازی بسیار خوب رایان باعث شد او برای پروژه بعدی نیز انتخاب شود و اینبار برای بازی در سریال زیرخاکی انتخاب شد. 

پژمان جمشیدی و رایان سرلک در سریال زیرخاکی


بازی رایان سرلک در سریال زیرخاکی 


رایان سرلک در سریال زیرخاکی نقش کاوه پسر کوچک خانواده را بازی می کند. ژاله صامتی نقش پری مادر کاوه و پژمان جمشیدی نقش فریبرز پدر کاوه را بازی می کند. 
کاوه پسر بازیگوشی است که رازهایی را از زندگی پدر و مادرش فاش می کند و سکانس های خنده داری را در این سریال رقم زده است. 

 

خانواده باغمیشه در سریال زیرخاکی
زندگی خانوادگی رایان سرلک


رایان سرلک متولد اسفند ماه سال 92 است. پدرش مهندس معمار و مادرش مهندس شیمی است. او خواهر و برادری ندارد و تک فرزند است. رایان سرلک هنوز مدرسه نرفته و قرار است از سال جدید وارد مدرسه شود. او به گفته بازیگران سریال زیرخاکی یک استعداد ناب در بازیگری است.

 

کاوه در سریال زیرخاکی

حضور رایان سرلک همراه ژاله صامتی در برنامه تحویل سال علی ضیاء و شوخی های رایان سرلک با کت علی ضیاء تسلط این کودک بر صحبت کردن وهوش او را نشان داد. 
رایان سرلک در سریال زیرخاکی 2 نیز حضور دارد و همچنان نقش کاوه را ایفا می کند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.