2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی کامل المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

المیرا دهقانی بازیگر جوانی است که در سریال لحظه گرگ و میش در نقش یاسمن بازی کرد بیوگرافی او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - المیرا دهقانی بازیگر جوان با بازی نرم و یک دستی است که بعد از بازی در سریال لحظه گرگ و میش بسیار مورد توجه قرار گرفت. 
المیرا دهقانی در شیراز متولد شده و تحصیلات دانشگاهی اش ارتباطی با شغلش که هنرپیشگی است ندارد اما علاقه شدیدش به بازیگری او را به سمت این هنر سوق داد. 

المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش


زندگی خصوصی المیرا دهقانی 


المیرا دهقانی در 5 شهریور ماه سال 1370 به دنیا آمد. او در شیراز متولد و بزرگ شده است. المیرا دهقانی در مقطع فوق لیسانس تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی است. او بازیگری را در سال 88 آغاز کرد و زیر نظر استادانی چون سیامک کمالی سروستانی گذراند. او در سال 90 با بازی در چند تئا تر در شیراز دیده شد و نقش های پیچیده تری به او پیشنهاد شد. او با کارگردان هایی چون امیررضا کوهستانی ، میترا مومنی ، محمد یعقوبی ، رضا ثروتی و همایون غنی زاده کار کرده است. 

 


المیرا دهقانی در سال 98 برای بازی در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. او در واقع شخصیت اصلی سریال بود و نقش دختر دانشجویی به نام یاسمن را بازی می کرد که پدرش در مبارزات انقلاب کشته شده و فرزندان تلاش می کنند راه پدر را ادامه دهند. 

المیرا دهقانی بازیگر در سریال لحظه گرگ و میش


یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش


یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش تنها دختر خانواده است او همزمان با پذیرش در دانشگاه در رشته پزشکی عاشق جوانی به نام حامد که از دوستان برادرش است می شود و مفقود شدن حامد در جنگ مسیر زندگی او را تغییر می دهد و.... 
سریال لحظه گرگ و میش یک ملودرام عاشقانه و تاریخی است. 

 


فیلم شناسی المیرا دهقانی 


المیرا دهقانی هرچند با بازی در سریال لحظه گرگ و میش به شهرت رسید اما در مدیوم تلویزیون و سیما و تئاتر کارهای زیادی انجام داده است. 
                            نقش    کارگردان
۱۳۹۷    فصل ماهی سفید        قربان نجفی
۱۳۹۹    سیاه باز        حمید همتی

 


مجموعه تلویزیونی المیرا دهقانی 


سال    نام مجموعه    نقش    کارگردان
۱۳۹۳    همه چیز آنجاست    یاسمن    شهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۵    هشت و نیم دقیقه    مادر احسان    شهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۵٫۱۳۹۶    پرستاران    روشنی    شهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۶    سایه بان    نگین    نوید محمودی، جمشید محمودی
۱۳۹۷    لحظه گرگ و میش    یاسمن وحدت    همایون اسعدیان

 


زندگی خصوصی المیرا دهقانی 


المیرا دهقانی ازدواج نکرده و هنوز مجرد است. او از زندگی خصوصی اش چیز زیادی منتشر نکرده و کمتر از خانواده اش صحبت می کند. چرا که نمی خواهد خانواده اش درگیر حاشیه های کاری او شوند. 
المیرا دهقانی از جمله بازیگرانی است که به صورت روزانه ورزش می کند و کتاب می خواند تا خود را همیشه برای شغلش که بازیگری است آماده نگه دارد. او به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.